آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 بهمن ماه 1400 = 21-01 2022

اعتصاب در وین و بازجویی امنیتی در فرودگاه امام+فیلم

فیلم زیر: بازجویی امنیتی از شهروندان دوتابعیتی و ایرانیان مقیم برخی کشورهای خارجی در فرودگاه امام

در سومین روز از اعتصاب غذای بری روزن، دیپلمات سابق آمریکا، و چند فعال ایرانی در وین با تاکید بر لزوم آزادی شهروندان خارجی که گروگان جمهوری اسلامی هستند، نزار زکا، شهروند لبنانی و گروگان سابق، هم به جمع این اعتصاب‌کنندگان پیوست.

آقای زکا در ویدئویی که در همین باره در توییتر منتشر کرد از قدرت‌های جهانی می‌خواهد که پیش از امضای هر توافقی با ایران، به «آزادی تمام گروگان‌ها» که در دست جمهوری اسلامی گرفتارند اولویت دهند.

کایلی مور گیلبرت، پژوهشگر استرالیایی هم که پیشتر به اتهام جاسوسی در ایران زندانی بود، با ارسال یک ویدئو از اعتصاب آقای روزن با هدف آزادی تمامی گروگان‌ها در ایران پیش از امضای هرگونه توافق با ایران حمایت کرده است.

بری روزن یکی از گروگان های سابق سفارت آمریکا در تهران هفته گذشته اعلام کرده بود که از روز چهارشنبه، ۲۹ دی، در اعتراض به زندانی کردن شهروندان دوتابعیتی از سوی جمهوری اسلامی در مقابل هتل محل مذاکرات احیای برجام در وین اعتصاب غذا خواهد کرد.

آقای روزن پیش از سفر به وین، به رادیوفردا گفته بود: «اگر قرار است توافق هسته‌ای با ایران شکل بگیرد، اول باید گروگان‌ها آزاد شوند. این موضوع حقوق بشر است و انسان‌ها فراتر از سیاست هستند. وقت آن رسیده که ایالات متحده و متحدان اروپایی‌اش به این چالش با ایران رسیدگی کنند.»

این در حالیست که بنا به گزارش ها، جمهوری اسلامی حتی در حین مذاکرات وین، همچنان به سیاست گروگانگیری خود ادامه می دهد. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=3PgdpE3Gz3c

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان January 21, 2022 04:27 PM

فلسفه حضور آیت الله بایدن بر مسند ریاست جمهوری آمریکا بمنزله نجات ملاهای به بنبست رسیده و گرفتار خلاصه میگردد!
بنابرین کسی نباید هیچگونه انتظاری از تیم دمکراتها و دیگر کشورهای اروپایی داشته باشند که در سناریوی برجام با جمهوری عسلامی مسئله رعایت حقوق بشر را به مواد مذاکرات بیافزایند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: