آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 بهمن ماه 1400 = 21-01 2022

توجیه وطن فروشی؛ معامله با کفار (چین) اشکال ندارد

روسیه و چین سلطه گر نبودند ....روسیه و چین مردم آزار نبودند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند ایمان مردم را از آنها بگیرد،گفت: در این زمینه سرمایه گذاری‌های زیادی بر روی بانوان انجام داده و بانوان باید بدانند امروز در مقابل دشمن بایستند و دشمن نتواند در وجود آنها نفوذ کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و خواندن نماز اول وقت در حال صحبت با رئیس جمهور روسیه گفت: برخی در این زمینه خودزنی کرده‌اند و گفته‌اند حالا در آن موقع نماز خواندن چه فایده‌ای دارد درک نمی‌کنند که در کشوری که ۷۰ سال است تبلیغ کفر شده است نماز اول وقت چه اهمیتی دارد؟ آنها باید بدانند که ما همه توان و تکیه‌مان به خداست.

وی ادامه داد: برخی نمی‌فهمند که چه می‌گویند و وقتی مسئولی کار با ارزشی انجام می‌دهد را می‌خواهند ارزان جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می‌گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم.

وی اضافه کرد: روسیه و چین هیچگاه در حال سلطه نگری نبوده‌اند و از این رو معامله با کفار اشکال ندارد همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می‌دادند.

روسیه و چین مردم آزار نبودند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه قریب یکسال است عده ای به طبل توخالی می‌کوبند و مدام می‌گویند روابط با روسیه و چین یکجانبه است، افزود: این افراد یا سمپات دشمن هستند یا الفبای سیاست نمی‌دانند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با دو کشور روسیه و چین در این یکسال اخیر بسیار مطرح شده است، گفت: روسیه و چین هم در دنیا دارای معادلات و مناسبات خوبی هستند و در شورای حکام صاحب نظر هستند و در خیلی از جاهایی از ما دفاع کردند.وی با اشاره به کمک‌های این ۲ کشور به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : این کشورها مردم آزار نبودند وکمک کار مان هم بوده اند .

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه چین از کشورهایی نیست که فقط ایران به آن مناسبات دارد، افزود: بلکه اروپایی‌ها و آمریکا و کشورهای عربی هم تلاش می‌کنند با این کشورها ارتباطات خود را داشته باشند که البته تفاوت ما با کشورهای عربی اینست که آنها فقط وارد کننده هستند اما ما صادرات هم به این کشورها داریم. اینها در سالهای گذشته که اینهمه دست گدایی به سمت غرب که ۴۲ سال شمشیر را برای ما از رو کشیده بودو جنایاتش در دنیا مشهود است، کجا بودند.

.وی با اشاره به کمک‌های روسیه به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روسیه در دو انقلاب مخملی در آذربایجان و ارمنستان به جمهوری اسلامی کمک کرد. در ارتباطات ما با چین و روسیه عزت مان حفظ می‌شود. جمهوری اسلامی قدرتمند تر از همیشه است و به آمریکایی‌ها می‌گوییم که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: