آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 بهمن ماه 1400 = 22-01 2022

جوک خنده دار امام‌ جمعه خامنه‌ای در باره فساد آخوندها

خوردن و بُردن به طلاب نمی‌چسبد

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه بخشی از قدرت تبلیغ و تبیین در دست دشمنان خداوند است، اعلام کرد: ابزار تبلیغاتی در اختیار دشمنان است و هرچیزی که می‌خواهند می‌گویند اما ما نباید از مواضع خود کوتاه بیاییم.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام گفت: دشمنان در صدد ضربه زدن به مقام معظم رهبری هستند، به نام اعتقاد به نماز جمعه اصل موضع نماز جمعه را زیر سؤال می‌برند؛ خوردن و بردن به روحانیون و طلاب نمی‌چسبد، باید جایگاه نماز جمعه و مساجد را تقویت کرد.

وی گفت: ما از موضع خود بیرون نیامده‌ایم چراکه شعار لا اله الا الله همان نه شرقی نه غربی است، اما شرقی‌ها می‌گویند در معامله با شما حاضریم، غربی‌ها می‌گویند به دلیل اینکه لا اله الا الله که می‌گوئید با شما معامله نمی‌کنیم؛ این خنده دار است که با این افرادی که با ما معامله می‌کنند بخواهیم معامله نکنیم، چه تحلیلی است که دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن انجام می‌دهد.

آیت الله دژکام بیان داشت: ما از هیچ شعار و موضعی دست بر نداشته‌ایم، مگر اینکه در دنیا دو دسته کافر هستند عده‌ای از آنان می‌گویند حاضر با معامله با شما هستیم عده‌ای می‌گویند با شما معامله نمی‌کنیم، رسماً قرآن کریم می‌فرماید افرادی که با شما مخالفت نمی‌کنند می‌توانید معامله کنید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: