آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 بهمن ماه 1400 = 23-01 2022

نظام اختلاس‌گر؛ همه همدیگر را بعنوان دزد نشان می‌دهند!

حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفته: جامعه‌ای که مملو از اختلاس و مجرمین یقه سفید است نمی‌تواند جامعه شادی باشد. در کشوری که به گفته وزارت بهداشت تا سال ۹۴ بیست و یک تا بیست و سه درصد مردم دست‌کم یک اختلال روانی دارند چگونه می‌توان انتظار شادبودن و بالابودن این شاخص را داشت؟ جامعه‌ای که آمار پرونده‌های قضایی و خشونت‌های اجتماعی و اعتیاد و طلاق آن سربه‌فلک کشیده است چگونه می‌تواند شاد باشد؟

وی گفت: اگر قرار است وضعیت تغییر کند باید سیاست‌گذاری‌های کلان کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همگی تغییر کند تا وضعیت اندکی بهبود پیدا کند.

همه همدیگر را به عنوان دزد نشان می‌دهند

علیرضا بیگی عضو مجلس خامنه ای از تبریز در مورد فساد بیژن زنگنه وزیر نفت در دولت روحانی، گفت: «موضوع آقای زنگنه از چند جهت باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که به واسطه حضور ایشان در وزارت نفت اتفاقات عجیب‌ و غریبی افتاد که باید به‌طور دقیق کالبدشکافی شود».

وی سپس به اختلاس ۲۰۰میلیاردی یکی از کارکنان امور مالی شرکت نفت در زمان وزارت زنگنه اشاره کرد و گفت: «وقتی من این فساد ۲۰۰میلیارد تومانی را از آقای زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس دهم پرسیدم پاسخ او جالب بود؛ زنگنه گفت که «همچین چیزی پیش می‌آید و طبیعی است.»

وی افزود: مبلغ فساد در شرکت نفت به اندازه اعتبار عمرانی یک‌سال استان آذربایجان غربی است. سال۹۶ اعتبار عمرانی ما کمتر از ۲۰۰میلیارد تومان بود و آقای زنگنه می‌گفت همچین چیزی پیش می‌آید!



ایرتن فردا January 23, 2022 02:52 PM

این در واقع یک رژیم انسان ستیز است ٫ در رائس این فرقه تبهکار , اخوند جنایتکاری است که با ثروت مردم ایران یک عده ارازل و اوباش پیشینه دار و انسان خوار را مسلح و به جان مردم نجیب و بیگناه ایران انداخته است
در تایخ انسان ها تا حل سابقه نداشته ٫ که رهبر جنایت پیشه ای به ادم کشانش آتش به اختیار و غارت به اختیار بدهد
این ادم کشان و شکنجه گران ودذدانی که امروز به این رهبر پریشان حال جمع شده و از خون ملت ایران ارتزاق میکنند ٫ مشتی جنایت پیشه هستنند که در فردای اذادی ایران التماس کنان به روی زمین خواهند خزید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: