آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 بهمن ماه 1400 = 24-01 2022

آخوند: بهترین جایگاه زن "خانه داری" و "صیغه" است+فیلم

امام جمعه خامنه ای در شهرستان نور در مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا، روز زن و مادر در جمهوری اسلامی، که در مصلی الغدیر برگزار شد ا با اشاره به سخنان ولی فقیه گفت: متاسفانه جایگاه حقیقی مادر یعنی خانه داری، تربیت انسان و کدبانو بودن در محیط خانواده مایه تحقیر برخی از اندیشه های انحرافی و غربی شده است.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی افزود : همان زنان خانه دار جوانانی تربیت می کنند که تمام قد در مقابل استکبار و انحراف می ایستند و در حقیقت بهترین جایگاه زن همین است.

امام جمعه شهرستان نور با تاکید بر اینکه اولین ماموریت یک زن و مادر در محیط خانواده تربیت فرزندان متعالی بر اساس آموزه ای الهی و مکتب دینی و علوی است، گفت: مکتب فاطمی در مقابل مکتب غرب است که زن را به عنوان یک کالای مصرفی و بهره کشی جنسی بوالهوسان در اجتماع قرار می دهد که محصول این تفکر و مادران منحرف، انسان های خونخواری مانند ترامپ و دیگر جنایتکاران عالم است.

فیلم زیر: حاکمیت زن‌ستیز در انتظار شکست ذلیلانه باشد





www.youtube.com/watch?v=oCYUzGIqGdg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا January 24, 2022 10:43 PM

شما‌ها عمامه به سر های وطن فروش انسان کش حق دارید که از شیر زنان وطن میترسید ، این بانوان در پر آوازه ترین دانشگاه های دنیا و بیمارستان دوش به بپوش مردان در حال پژوهش و واکتشاف‌هستنند و شهر دار فرانکفورت می‌شوند , در همان حال شما ها مغز فندقی های عقب مانده در حال کشتن انسان ها هستید ، کودکان منطقه را میکشید ، شکنجه میکنید و هموطنان فرهیخته ما را در زندان ها میکشید
اینست فرق میان شما ها فرقه جنایتکار و زنان اذاده وطن ، ترس شماها ادم خواران از زنان توانای ما قابل فهم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا January 27, 2022 10:11 PM

شما‌ها عمامه به سر های وطن فروش انسان کش حق دارید که از شیر زنان وطن میترسید ، این بانوان در پر آوازه ترین دانشگاه های دنیا و بیمارستان دوش به بپوش مردان در حال پژوهش و واکتشاف‌هستنند و شهر دار فراکفورت می‌شوند , در همان حال شما ها مغز فندقی های عقب مانده در حال کشتن انسان ها هستید ، کودکان منطقه را میکشید ، شکنجه میکنید و هموطنان فرهیخته ما را در زندان ها میکشید
اینست فرق میان شما ها فرقه جنایتکار و زنان اذاده وطن ، ترس شماها ادم خواران از زنان توانای ما قابل فهم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: