آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 بهمن ماه 1400 = 24-01 2022

واکنش کمدین به نماز خواندن رئیسی در کرملین و باقی ماجرا..

زینب موسوی، کمدین ایرانی معروف به «امپراطور کوزکو»، از بسته شدن صفحه اصلی اینستاگرام خود پس از انتشار ویدئوی طنزی در رابطه با نماز خواندن رئیسی،‌در کاخ کرملین روسیه خبر داد.

به گزارش صدای آمریکا، خانم موسوی در این ویدئو که منجر به بستن شدن صفحه اینستاگرام او طی روزهای گذشته شده است، با اشاره به حضور محمدباقر قالیباف در مسکو و رد دیدار ولادیمیر پوتین، رئيس جمهوری روسیه، با او در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است می‌گوید، شاید ابراهیم رئیسی داشت نماز شکر می‌خواند که ولادیمیر پوتین با او دیدار کرده است.

مجید دری، فعال دانشجویی سابق در توئیتر خود نوشت: « شوخی‌های تند زینب موسوی؛ کمدین خندوانه "معروف به امپراطور کوزکو" با سفر رییسی به روسیه و نماز خواندنش در کرملین که منجر به بستن صفحه اینستاگرام وی شد.»

زینب موسوی از جمله کمدین‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی است که با ده‌ها هزار مخاطب فعالیت هنری خود را با به‌سر کردن چادر و تهیه ویدئوهایی طنز در رابطه مسائل سیاسی و اتفاقات زندگی روزه‌مره خود در شهر قم و با لهجه قمی‌، طی سال‌های گذشته آغاز کرده است.

وی پس از بسته شدن صفحه اینستاگرام خود در توئیتر نوشت: «شما اینستا رو ریپورت میکنید من مجبور میشم شوخیای درخشانمو بیارم اینجا. و توییتر ریپورت نداره هااا. خودتون خواستید.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: