آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 بهمن ماه 1400 = 25-01 2022

فیلم؛ توهین زننده بایدن به یک خبرنگار منتقد با الفاظ رکیک

رئیس جمهور دموکرات آمریکا در جریان یک نشست خبری ظاهرا بدون توجه به روشن بودن میکروفون، الفاظی توهین آمیز را درباره یک خبرنگار به کار می‌برد.

به گزارش رویترز، رسانه‌های آمریکایی ویدئویی را منتشر کرده ‎اند که نشان می‌دهد بایدن در نشست خبری خود از الفاظی توهین آمیز برای یک خبرنگار منتقد استفاده می‌کند.

خبرنگار فاکس نیوز از بایدن می‌پرسد: به‌نظرتون هم‌زمانی تورم با انتخابات میان‌دوره‌ای براتون هزینه‌زا است؟ و رئیس جمهور دموکرات که از این پرسش آشفته شده در پاسخ می گوید.....چه احمق حرامزاده‌ای! ....؟

براساس گزارش‌ها، بایدن بعدا با خبرنگار فاکس نیوز تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت که حرف‌های توهین‌آمیز او اصلا مساله‌ای شخصی نبوده است! پیتر دوسی هم در تماس با برنامه شان هنتی این تماس تلفنی را تایید کرد.




www.youtube.com/watch?v=2nLlKZQ8DB4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush January 25, 2022 12:12 PM

پرزیدنت ریگان؛ اگر روزی فاشیسم به آامریکا بیاید، با نام لیبرالیسم خواهد بود؛ این بایدن واقعی است که صحبت می کند و با وجود وقایع دیگر متاسفانه کابوس ریگان در سطح جهانی بوقع پیوسته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 25, 2022 08:59 PM

تصورمی کنید اگرخبرنگارفاکس نیوزازبایدن می پرسید که ظلم وستم واستبدادو ضرب وشتم وترورطالبان برمردم افغانستان هرروزه شده است ومیکروفن هم روشن می بود چه می گفت ؟ چه احمق حرام زاده ای این چه سئوالی است ؟ طالبان درست عمل می کند ومن ازطالبان خشنود هستم ! بلکه دیکتاتورخودکامه ومغروری که فقط دیکتاتورهاوتروریست هاوجنایتتگران را می پرستدد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: