آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 بهمن ماه 1400 = 25-01 2022

مبارزه با فساد حکومتی؛ خلع لباس دائم یک روحانی افشاگر

خبرگزاری هرانا – دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت، سیدمحمد مهدی صدرالساداتی را با شکایت سازمان اوقاف و امور خیریه به خلع لباس دائم محکوم کرد. این حکم در ارتباط با نظرات کاربران حساب آقای صدرالساداتی در شبکه های اجتماعی در خصوص رئیس سازمان اوقاف صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت، سیدمحمد مهدی صدرالساداتی را با شکایت سازمان اوقاف و امور خیریه به خلع لباس دائم محکوم کرد.

این حکم در پی توهین به علی نقی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در بخش نظرات کاربران حساب آقای صدرالساداتی در شبکه های اجتماعی صورت گرفته است. این شهروند همچنین در بخش دیگر پرونده خود به اتهام “ممانعت از حق با ذی حق نشان دادن افرادی که ذی حق نیستند” به پرداخت جزای نقدی محکوم شده است.

سید مهدی صدرالساداتی پیشتر نیز به دلیل شیوه های خبررسانی و فعالیتش در دنیای مجازی در باب “مبارزه با فساد مالی” در آبان ماه ۹۷ توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و پس از یک روز با تودیع قرار کفالت آزاد شده بود. وی تیرماه سال ۹۸ نیز با شکایت “ارتش جمهوری اسلامی”، “محسن رفیق دوست، رئیس سابق بنیاد مستضعفان”، “مهدی مظاهری فرزند طهماسب مظاهری (وزیر اقتصاد ریاست جمهوری محمد خاتمی و رییس بانک مرکزی ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)” و “محمدحسین پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر” به دادگاه ویژه روحانیت احضار و پس از تفهیم اتهام با تودیع قرار آزاد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: