آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 بهمن ماه 1400 = 27-01 2022

فیلم؛ بحران درونی نظام بر سر قراردادهای خائنانه خامنه‌ای

ناصر قوامی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفته: در تاریخ خواهد ماند که روحانیون تن به قراردادهای استعماری دادند

به نبال اعتراض شدید مردم به عقد قراردادهای خائنانه و وطن‌فروشانه خامنه‌ای با چین و روسیه، برخی نمایندگان مجلس ولایت خواهان علنی شدن آنها شدند.

از جمله محمدرضا صباغیان ضمن بی‌اطلاعی اعضا مجلس از این قراردادها گفت: آقای قالیباف قراردادی بین ایران و چین بسته شد قراردادی بین ایران و روسیه الآن بسته شده منتهی مجلس بی‌خبر است یعنی الآن اگر از هر کدام از نماینده‌ها مردم سؤال کنند حداقل ما می‌بینیم هیچ پاسخی برای گفتن نداریم این متن قرارداد چه چیز هست؟ چه نوع قراردادی هست؟ قانوناً باید طبق اصل ۷۵-۷۷ قانون اساسی بیاید توی مجلس و تصویب بشه اینها هم ضعف مجلس به مرور نشان داده میشه ما خواهش می‌کنیم تو این زمینه حداقل شما یک توضیحی بفرمایید مردم روشن بشوند ما روشن بشویم که آیا باید توی مجلس بیاید؟ آیا نباید بیاید؟

قالیباف هم برای ساکت کردن این نماینده ادعا کرد که از نظر حقوقی قراردادی با چین و روسیه بسته نشده است... (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=bajSk--6LZQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا January 27, 2022 03:32 PM

قابل توجه است که سپاه اس اس خامنه ای جنایتکار در باره این وطن فروشی سکوت مطلق کرده ٫ البته از این کودک کشان جنایتکار قابل فهم است , قاچاقشان را انجام میدهند , حال ک دوستان طالبان انها در افقانستان مستقر شده اند ٫ قاچاق مواد برای انها به ایران ستم دیده ٫ ترکیه و اروپا آسان تر شده , برای این وطن فروشان اسلام و وطن و ایران مفهومی ندار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: