آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 بهمن ماه 1400 = 27-01 2022

رهبر چین نجات کره زمین را به نفع کشورش قربانی می‌کند

شی جین پینگ رئیس جمهور چین تمایل خود را برای قربانی کردن هدف نجات کره زمین به نفع کشورش ابراز کرد. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، این سیاستمدار گفت دستیابی به اهداف اقلیمی نباید اقتصاد را به خطر بیندازد.

شی جین پینگ در جلسه دفتر سیاسی حزب حاکم کمونیست چین خاطرنشان کرد که کاهش انتشار گاز کربنیک نباید بر رفاه شهروندان تأثیر منفی بگذارد. مقامات چین تامین غذا، انرژی و مواد لازم برای آسایش ساکنان کشور خود را به همین اندازه اولویت دار می دانند.

به گفته شی جین پینگ ، چین باید مطمئن باشد که زغال سنگ، نفت و گاز کافی دارد. شی جین پینگ تاکید کرد که اقتصاد کشور خود را قربانی احیای محیط زیست نخواهد کرد.

در اوایل ژانویه، کارشناسان جنبش مدافعان محیط زیست "گرین پیس" (Greenpeace) گفتند که چین تا تاریخ موعود نمی تواند به کاهش انتشار گاز کربنیک در حو زمین دست یابد.

مقامات این کشور قصد دارند تا سال 2060 انتشار گاز کربنیک را به حداقل برسانند، اما تحلیلگران با توجه به سرعت فعلی توسعه بازار خودروهای الکتریکی در چین، این طرح را غیر قابل اجرا خواندند.

گرین پیس برای اصلاح وضعیت فعلی و تحقق وعده داده شده، توصیه می کند که چین تا سال 2030 استفاده موتورهای احتراق داخلی در وسایل نقلیه خود را کنار بگذارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: