آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 بهمن ماه 1400 = 03-02 2022

بحران معیشتی؛ خودسوزی دستفروش و خودکشی معلم

در پی برخورد ماموران شهرداری؛ یک دستفروش در خرم آباد خودسوزی کرد

خبرگزاری هرانا – روز گذشته در پی برخورد نیروهای سد معبر شهرداری خرم آباد با دستفروشان، یک شهروند ۴۵ ساله دستفروش در میدان شقایق این شهر اقدام به خودسوزی کرده و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، یک دستفروش در خرم آباد اقدام به خودسوزی کرد.

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد ضمن تایید این خبر گفت: روز گذشته ساعت ۶ غروب در پی برخورد نیروهای سد معبر شهرداری خرم آباد متاسفانه مرد دستفروش ۴۵ ساله خرم آبادی در میدان شقایق با نیروهای شهرداری درگیر شده و اقدام به خودسوزی می‌کند.

وی بیان کرد: پس از خودسوزی آتش خاموش می‌شود و دستفروش را به بیمارستان منتقل می‌کنند. وی در ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده است.

خودکشی یک معلم در میناب به دلیل مشکلات معیشتی

یک معلم ساکن شهرستان میناب، به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد..

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مصطفی رنجبران، دبیر زیست یکی از مدارس شهرستان میناب خودکشی کرد.

محمد حبیبی عضو و سخنگوی هیئت مدیره کانون صنفی معلمان تهران در صفحه شخصی خود با اعلام این خبر انگیزه این معلم را از خودکشی، مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد.

این نخستین بار نیست که یک معلم با دلایل مشابه دست به خودکشی زده است. پیش از این نیز غلام عباس یحیی پور، معلم ریاضی در شهرستان گراش واقع در استان فارس، به دلیل مشکلات معیشتی دست به خودکشی زده و جان خود را از دست داده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: