آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 بهمن ماه 1400 = 06-02 2022

آبان۹۸؛ گوشه دیگری از جنایات رژیم سفاک در کرمانشاه

یک جوان اهل کرمانشاه که در جریان اعتراضات آبان‌ماه ۱۳۹۸ زخمی و بازداشت ‌شده بود، به دلیل مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن و فقر مالی به زندگی خود پایان داده است.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، در جریان اعتراض آبان ۹۸ شهر کرمانشاه و در نتیجه تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی به سوی مردم، یک جوان ۲۸ ساله با هویت محسن محمودی کریانی از ناحیه دو چشم مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و بازداشت شده بود.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده محمودی کریانی، محسن روز شنبه ۲۵ آباه ۹۸ (۱۷ نوامبر ۲۰۱۹) در میدان "گاراژ" کرمانشاه از ناحیه دو چشم مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و توسط نیروهای امنیتی بازداشت می‌شود. وی به دلیل محرومیت از خدمات پزشکی در ایام بازداشت و اعزام با تاخیر به مراکز درمانی هر دو چشم را از دست داده و چشمانش را تخلیه کرده‌اند".

این منبع در ادامه به هه‌نگاو گفت: ''نهادهای امنیتی پس از آزادی به خانواده محسن محمودی کریانی قول داده‌اند در صورت عدم رسانه‌ای کردن به وی دیه پرداخت کنند که پس از ۱۸ ماه هیچ اقدامی نکرده و سرانجام محسن روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۵ می‌۲۰۲۱) به دلیل مشکلات مالی و مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن، خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد".

هه‌نگاو مطلع شده است که نهادهای امنیتی و اعضای شورای روستای کریان از توابع بخش سرفیروزآباد کرمانشاه با ایجاد فشار بر خانواده محمودی کریانی، حتی از رسانه‌ای کردن خبر خودکشی وی نیز ممناعت به عمل آورده‌اند.

هه‌نگاو پیشتر گزارش داده بود که در جریان اعتراضات آبان ۹۸ کرمانشاه دست‌کم ۳۲ شهروند کشته شده‌اند که هویت 22 نفر از آنها برای هه‌نگاو احراز شده است.
همچنین یکی دیگر از بازداشت شدگان آبان ۹۸ کرمانشاه با هویت رضا امیدی‌یاریجانی ۲۲ ساله روز یک‌شنبه ۴ اسفند ۹۸ در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه خود را حلق‌آویز و به زندگی خود پایان داده بود.




ایران فردا February 6, 2022 03:49 PM

شهادت های که در دادگاه بین‌المللی مردمی ابان ۹۸ در لندن داده می‌شود رعشه بر اندام هر انسان میاندازد و در همان حال ماهیت این دین فروشان عمامه بسر فرقه تبهکار را برای انسان های که هنوز در شک و تردید در باره جنایات این ادم کشان هستنند آشکار میکند
در صدر این جانیان اخوند آتش افروزی قرار دارد که پایبند به هیچ معیار های انسانی نیست , این دادگاه به آن ارازل واوباش سپاهی هوشیاری بود که جنایات این گزمه ها هیچگاه پنهان نخواهد ماند
بچه ها و جوانان پر شور و اسیر را که شما ها ارازل و اوباش به آتش کشیده و به قتل رسانیده اید بدون انتقام ملت ایران نخواهد ماند
آن جنایتکاران عمامه به سری ک نان ملت خورده و میخورند و هر ماه دستشان در کاسه پر خون از جوانان ایران است باید بدانند که ملت ما این رفتار دوگانه را هرگز فراموش نمیکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: