آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 بهمن ماه 1400 = 06-02 2022

افشای ابعاد هولناک کشتار آبان۹۸ با مزدوران خارجی+فیلم

شاهد سپاهی دادگاه آبان: با نیروهای لبنانی و سوری ۸۵۰ نفر را در دو روز کشتند

فیلم زیر: اطلاعیه دادگاه بین‌المللی آبان

در سومین جلسه از دومین دور دادگاه بین‌المللی مردمی آبان در روز یک‌شنبه، ۱۷ بهمن که به صورت غیرعلنی در لندن برگزار شد، یک عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که تعداد کشته‌شدگان سرکوب‌های آبان در روز دوم اعتراضات، ۴۲۷ نفر در خوزستان و ۴۱۷ نفر در تهران بود.

این شاهد که روز یک‌شنبه با عنوان شاهد شماره ۶۰۰ به صورت مجازی در دادگاه حضور پیدا کرده بود، خود را از عوامل بازداشت و کشتار معترضان و بازجویی‌های آن‌ها معرفی کرد که اکنون از اقدامات سابق خود پشیمان است.

شاهد شماره ۶۰۰ هم‌چنین تاکید کرد که دستور استفاده حداکثری از خشونت برای سرکوب معترضان آبان ۹۸ از سوی رهبر جمهوری اسلامی صادر شد و در راستای انجام آن از نیروهای لبنانی و سوری که در پادگان‌های سپاه مشغول آموزش بودند نیز استفاده شد.

او هم‌چنین تایید کرد که عده زیادی از اعضای بسیج با این که کودکان کم سن و سال بودند، در این اعتراض‌ها سلاح جنگی داشتند و برای تخلیه هیجان‌شان تیر هوایی می‌زدند یا به مردم شلیک می‌کردند.

این شاهد هم‌چنین درباره بازداشتگاه بزرگی در خیابان تختی گفت که صدتا صدتا دختر و پسر را آن‌جا لخت می‌کردند و کتک می‌زدند.

او درباره شرایط سخت تحویل جنازه قربانیان هم گفت که عده زیادی از خانواده‌های کشته‌شدگان از ترس عواقب، جنازه فرزندشان را مخفی نگه داشته بودند تا بعد از مثلا یک‌ماه آنها را دفن کنند.

به گفته شاهد شماره ۶۰۰، معترضان در جریان اعتراضات هیچ سلاحی حتی سلاح سرد به‌همراه نداشتند و فقط شعار می‌دادند.

او هم‌چنین افزود که در پی وخیم شدن اوضاع برای نظام در روزهای دوم و سوم اعتراضات و حتی احتمال تصرف صداوسیما، از آنها خواسته شده بود تا هر کاری می‌توانند برای سرکوب معترضان انجام بدهند.

این شاهد در ادامه از یگان «صابرین» و «امام علی» به عنوان یگان‌های سرکوب معترضان نام برد و گفت که در روز سوم به بسیج اختیار استفاده از سلاح جنگی داده شد.

این شاهد توضیح داد که افراد این یگان ویژه تحت آموزش‌های مکتبی شدید قرار می‌گیرند و حتی «اردوهای تفریحی» آن‌ها مناطق جنگ‌زده سوریه و لبنان است و با تمرینات بدنی سنگین برای «برخورد آخر» آموزش داده می‌شوند.

او در ادامه از این مرکز به عنوان یک سازمان «مخوف» نام برد که فقط به رهبر جمهوری اسلامی جواب پس می‌دهند. رادیو فردا






www.youtube.com/watch?v=C8DGV8sLGvs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان February 7, 2022 04:37 AM

روشن است که ماموران ایرانی که رژیم آنان را برای مواقع خاص چون کشتار و سرکوب تربیت کرده بدلیل رویگردانی آنها ار وظیفه محوله به هر دلیل ملا نیز ناگزیر هستند در چنین شرایطی از مزدوران بیگانه برای کشتار مردم بصورت بیرحمانه از آنان استفاده کنند
همچنین در حال حاضر با ورود مزدوران روسی تک تیرانداز در شب همراه با سلاحهای مخصوص مادون قرمز مستقر در پادگانهای سپاه در شرق تهران و پادگان سپاه در کرج سرگرم چریدن و تفریحات خود بسر میبرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: