آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 بهمن ماه 1400 = 09-02 2022

پول‌های توافق بایدن و خامنه ای اینجا خرج خواهد شد+فیلم

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران امروز از رونمایی یک موشک بالیستیک با نام «خیبرشکن» در یکی از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد. موشک خیبرشکن «از نسل سوم موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران است که وزن آن نسبت به نمونه‌های مشابه یک‌سوم کاهش یافته و مدت آماده‌سازی و شلیک آن نیز تا یک‌ششم کمتر شده است. (فیلم زیر)

خبر رونمایی از این موشک در روزهایی منتشر می‌شود که مذاکرات برجام در وین از دیروز از سرگرفته شده است. مقامات آمریکايی پیش تر گفته بودند که حکومت ایران ثابت کرده که از برنامه موشکی خود برای تهدید همسایگان استفاده می‌کند.

ژنرال مایکل کوریلا، نامزد جو بایدن برای فرماندهی سنتکام، قرارگاه مرکزی نیروهای آمریکا در خاورمیانه، تائید کرد در صورت کاهش تحریم‌ها علیه حکومت ایران این خطر هست که پول حاصل از این اقدام در راه تروریسم و برنامه های بی ثبات کننده در منطقه صرف شود. ژنرال کوریلا این اظهارات را در پاسخ به پرسش سناتورهای آمریکايی بیان کرد و افزود که در این صورت نیروهای ما در خاورمیانه، در معرض خطر بیشتری قرار خواهند گرفت.

سناتور جیم ریش در صفحه توئیتر خود درباره نظارت کنگره بر هر گونه توافق با رژیم ایران نوشت: هرگونه توافق بین دولت بایدن و رژیم ایران باید شامل نظارت کنگره باشد. اگر بایدن از این کار کوتاهی کند سنا متعهد است که از طیف وسیعی از گزینه‌ها و اهرم‌های موجود در دسترس کنگره استفاده نماید.

مردم ایران هم می‌پرسند اگر جمهوری اسلامی پول ندارد چطور میلیاردها دلار برای برنامه های اتمی و موشکی هزینه می کند؟





www.youtube.com/watch?v=R5WFC8AGlA8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان February 9, 2022 01:55 PM

اجرای برنامه های هسته ای و موشکی رژیم بصورت برنامه ریزی شده از سوی قدرتهای برتر جهانی بطور دقیق دنبال خواهد شد
در واقع روسیه و چین کمونیستی در میان نقش هم از توربه و هم از آخور خوری را ایفا میکند
اما در این میان شرکتهای اسلحه سازی آمریکایی و اروپایی با فروش تسلیحات سنگین فوق مدرن به اعراب وحشتزده از موشکهای جمهوری عسلامی اینگونه با بدست آوردن سودهای کلان در اینباره از فرط خوشنودی با دم خود گردو میشکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 9, 2022 07:11 PM

بایدن درجهت منافع کارتل های نفتی وجنگ افزارسازان و جنگ افزارفروشان به عمد پولهای توافق گول زنانه راهی گنجینه خامنه ای روان می کند که خامنه ای وسپاه صرف خرید موشک هاو پهپادهاوتسلیحات نظامی وحتی هزینه بمب های اتمی شان کنندکه منطقه خاورمیانه راچه با موشک پرانی شان و چه با عملیات تروریستی شان و چه بمباران کردن کشورهای عربی به جهنمی تبدیل کنند که این کشورهالاعلاجانه میلیاردهادلارنفتی شان برای خرید تجهیزات نظامی دفاعی شان چه ازامریکا وچه ازاروپا باشدهزینه کنند درحقیقت این کشورها نفت شان را مفت ومسلم برای دفاع شان به کارتل های نفتی تحویل بدهند-اگرسازنده دستگاه الات گران قیمت اطفای حریق باشید مسلم است که ازنبود آتش سوزی ها هراسان میشوید وبااقشاری که بادریافت پول آتش سوزی های انچنانی برپا کرده اندومی کنند وخواهند کرد توافق همکاری امضاء می کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: