آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 اسفند ماه 1400 = 27-02 2022

فیلم؛ مقاومت جانانه سربازان اوکراینی در مقابل متجاوزان

گزارش‌ها حاکی از درگیری‌های شدید در خیابان‌های شهر خارکف، دومین شهر بزرگ اوکراین است (فیلم زیر). مقامات محلی می گویند که نیروهای روسی باماداد امروز وارد شهر شده اند.

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از واحدهای ارتش روسیه در شهر هستند. در تصاویر مشابهی حداقل دو خودروی روسی دیده می‌شود که در حال سوختن هستند.

مقامات خارکف صبح امروز به مردم محلی هشدار دادند که در پناهگاه‌ها بمانند و به خیابان‌ها نیایند. در همین حال وزیر دفاع اوکراین گفته: جهان باور نمی‌کرد که ما اینگونه مقاومت کنیم.

در حالی که بسیاری از ساکنان اوکراین وارد چهارمین روز حمله نظامی روسیه به این کشور می‌شوند، وزیر دفاع این کشور از جهان می‌خواهد حمایت خود را از اوکراین تقویت کنند.

الکسی رزنیکوف می گوید که "۷۲ ساعت مقاومت" این کشور به جهانیان ثابت کرد که امکان دفع تجاوز روسیه وجود دارد.

پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که برای مذاکرات در بلاروس آماده است، اما کی‌یف با برگزاری آن در بلاروس موافقت نکرد.

رئیس جمهور اوکراین در پیامی که در کانال تلگرامش منتشر شد، گفت: "اکنون ما می‌گوییم - نه مینسک. محل برگزاری ممکن است شهر‌های دیگر جلسه باشد، البته ما صلح می‌خواهیم، ​​می خواهیم ملاقات کنیم، ما می‌خواهیم جنگ پایان یابد. ورشو، براتیسلاوا، بوداپست، استانبول، باکو - همه این‌ها را ما به طرف روسیه پیشنهاد کرده ایم؛ و هر شهر دیگری برای ما مناسب است. در کشوری که موشک از قلمرو آن پرواز نمی‌کند. تنها از این طریق است که مذاکرات می‌تواند صادقانه باشد و واقعاً به جنگ پایان دهد".




www.youtube.com/watch?v=f6tQjjyB_s4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: