آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 اسفند ماه 1400 = 17-03 2022

پوتین در حال ایجاد یک فرقه فاشیستی است؛ بدتر از استالین

وزیر دفاع اوکراین امروز در سخنرانی خود در پارلمان اروپا ضمن تاکید بر لزوم ادامه حمایت اروپا از کی‌یف، هشدار داد که عملیات نظامی پوتین در اوکراین متوقف نخواهد شد، بلکه ممکن است این عملیات بر دیگر کشورهای اروپایی تأثیر بگذارد.

این مقام اوکراینی خطرنشان کرد: برخی مناطق بر اثر ویرانی هولناک و بمباران شدید روسیه از روی زمین محو شده است و به همین دلیل پوتین باید به‌عنوان یک جنایتکار جنگی معرفی شود.

او گفت: ما در حال مبارزه با ارتش‌ وحشی روسیه هستیم که علامت Z را روی تانک‌های خود گذاشته‌اند.

دروغ‌های پوتین باعث شرمنده شدن استالین شد

مکس بوت، ستون‌نویس و کارشناس سیاست خارجی در روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی نوشت:

«ولادیمیر پوتین» دیکتاتور روسیه با تهاجم وحشیانه خود به اوکراین از نظر تاریخی آن کشور را بیش از سه دهه به عقب رانده است. اقدامات متزلزلی که در روسیه از اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی برای توسعه یک جامعه باز صورت گرفته بود در یک چشم به هم زدن پاک شده اند. تنها ظرف مدت چند هفته، روسیه از اقتدارگرایی به سوی تمامیت خواهی (توتالیتاریسم) حرکت کرده و ارتباط اقتصاد آن با غرب قطع شده است. این اقدامات به طور کامل مصداق استالینیزاسیون نیست چرا که پوتین میلیون‌ها نفر را به گولاگ نمی‌فرستد، اما قطعا نمادی از شورویزه ساختن روسیه است. اکنون روسیه که تحریم شده‌ترین کشور جهان قلمداد می‌شود در حال بازگشت به کشوری عقب مانده و سرکوبگر است جایی که خانواده‌ام در سال ۱۹۷۶ از آن فرار کردند.

پوتین یک سیاستمدار دموکراتیک نیست که نیاز به کسب آرا داشته باشد، اما مانند هر مستبدی، مشتاق شستشوی مغزی جمعیت تحت امر خود است. بنابراین، او مخالفان را سرکوب می‌کند، آخرین بقایای مطبوعات آزاد را از بین می‌برد و استفاده از رسانه‌های اجتماعی آمریکایی را ممنوع می‌سازد. حتی در تاریک‌ترین روزهای جنگ سرد نیز همواره خبرنگاران غربی در روسیه حضور داشتند. با این وجود، اکنون دفاتر خبری غربی تعطیل شده‌اند و منابع کمی برای گزارش دهی مستقل باقی مانده است.

دروغ‌های نوکران و پادوهای پوتین باعث شرمنده شدن استالین از نظر حجم و ابعاد دروغگویی می‌شود! آنان مدعی شده اند: «ایالات متحده پرندگان مهاجر را آموزش می‌دهد تا از اوکراین به روسیه پرواز کرده تا سلاح‌های باکتریولوژیک «را توزیع کنند».

آنان مدعی شده‌اند که قربانیان اوکراینی بمباران روسیه خود «بازیگران بحران» هستند. آنان می‌گویند: «اوکراینی‌ها شهرهای خود را گلوله باران می‌کنند». وزیر خارجه روسیه حتی حمله روسیه به اوکراین را رد می‌کند. اکنون در روسیه جرم است که جنگ را «جنگ» بنامیم. از دید طرفداران پوتین و رسانه‌های نزدیک به آن این یک «عملیات نظامی ویژه» است. تنها جنگی که پوتین به آن اشاره می‌کند، جنگ اقتصادی است که علیه روسیه به راه افتاده است. این وضعیت اورولی یا به عبارت دقیق‌تر پوتینی است که در روسیه جریان دارد.

فرد ایجاد کننده این فاجعه اکنون قدرتمندترین و منزوی‌ترین رهبر روسیه از زمان استالین به این سو است. پوتین دیگر تعداد کمی از دستیاران خود را به صورت حضوری ملاقات می‌کند و زمانی که مشاوران و دستیاران را به حضور می‌پذیرد تا جایی که ممکن است دورتر از آنان می‌نشیند. گفته می‌شود که او بیش‌تر وقت خود را در منطقه‌ای وسیع بین مسکو و سن پترزبورگ با سولاریوم، سالن بولینگ، زمین گلف، استخرها و سونا می‌گذراند جایی که می‌تواند در تنهایی از ناراحتی‌های خود مراقبت کند.

پوتین در حالی ادعا می‌کند با «نئونازی‌ها» می‌جنگد که خود در حال ایجاد یک فرقه فاشیستی است و نماد آن را حرف Z تعیین کرده که روی خودروهای نظامی روسیه در حال حمله به اوکراین دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که او خود را در قامت یک تزار بزرگ دیگر و دومین پطر کبیر قلمداد می‌کند و قصد دارد امپراتوری روسیه را احیا کند. در واقع، او نه تنها اوکراین بلکه روسیه را نیز در تعقیب رویاهای جنون آمیزش برای احیای شکوه امپراتوری روسیه ویران می‌کند.



ایران فردا March 17, 2022 04:47 PM

جنایتکاران جنگ و جنایتکاران علیه بشریت ٫ استالین و پوتین و هیتلر تنها نیستنند ٫ اخوند های جنایتکار بدون فوت وقت در همان روزهای اول بر دربار ارباب پوتین اظهار بندگی واطاعت کردنند
این جنایتکاران چاره ای ندارند که نوکری و سر سپردگی خود را به رفیق پوتین دوباره و مرتب تکرار کنند
در حقیقت آنوقت که خامنئه ای جنایتکار دستور کشتن ٫ کودک و زن مرد بی سلاح را صادر کرد و رئیسی انسان کش را که مسئول کشتار هزاران هموطن ما می‌باشد به رئیس جمهوری گمارد ,عمامه به سر ها را در ردیف استالین و پوتین و هیتلر قرار داد باید تفنگ بدستان این فرقه تبهکار , وطن پرستی و شجاعت را از قوای مسلح و مردم شجاع اوکراین بیاموزند ونه اینکه مردم خود را به پول و خانه و مقام بفروشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان March 18, 2022 01:21 AM

وقتی که سرمایه داری عنان گسیحته امریکایی با سه هزار بیلیارد بدهی مانند جنگ جهانی دوم دست به دامن فاشیست میشود هنوز بحران اقتصادی امریکا در سالهای قبل از پدیدار شدن فاشیست هیتلری از حافظه جهانیان پاک نشده است امروز جهان شاهد برپایی فاشیست در اوکرایین شد و برای جلوگیری از رشد فاشیست روسیه به میدان آمد تا فاجعه مرگ 50 میلیون مبارزان بلشویک تکرار نشود برپا کنندگان مجسمه باندرا بر جایگاه مجسمه لنین باید با شدت هرچه بیشتر سرکوب شوند و ارباب امریکایی از وحشت دست به دامن تا حتی ونزولا که تا دیروز عربده هایش بر علیه آن گوشها را کر کرده بود فروکش میکند مسیولیت این جنگ تنها امریکا و انگلیس است که در بحران اقتصادی درون خود بر طبل جنگ میکوبند عربده های علیه نورداستریم 2 برای کسب بازار گاز برای امریکا را از یاد نبرده ایم تا نابودی فاشیست جنگ ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان March 18, 2022 01:29 AM

چه مقایسه بی ربطی! جماعتی سعی دارند از قهرمان جنگ جهانی دوم بر علیه فاشیست هیتلری یعنی تفاله سرمایه داری از استالین کمونیست یک چهره فاشیست ایجاد کنند و این تیوری را بخورد مردم بدهند امروز پوتین قدم در جای پای استلین نهاده است تا پدیده فاشیست یغنی بر پا کنندگان مجسمه جنایتکار کشتارگاه های فاشیست هیتلری « باندرا» را مانند همان استالین که هیتلر و فاشیست نازی را به زباله دان تاریخ انداخت نیونازیهای اوکرایینی را قبل از آنکه سر از تخم به دذ آوذند دذ نطفه خفه کند تجربه جنگ جهانی دوم تکرار نخواهد شد دست پروردگان فاشیست های ناتو در اوکرایین رشد نخواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


[Trash] << Kamigram March 19, 2022 07:27 AM

گرچه برای چاپ نیست ونکه دوست داشتم به کاربر مزدک بامدادان پاسخ دهم که Hannah Arendt می گوید:"کاپیتالیسم آلترناتیوی برای کمونیست نیست یا وارانه آن چون هیچکدام از آنها به شکل بی آلایش چیستی ندارند هردو همزاد (دوقلو ع) هستند و هر کدام کلاه دیگری بر سر گذاشته اند" تبهکاری که استالین کرد در هیچ هنگامه ایی (تاریخی) نبوده او میلیونها تن را کشت یا به اردوگاه کار زوری فرستاد دانشجویی که برای او یک جک گفته بود برایش 10 سال زندانی بریدند راننده کامیونی که چهره اش چون استالین بود و همکاران به او یار یا comrade Stalin می گفتند 15 سال زندانی کردنند باید نشست و خردگرایانه rational در باره این چیزها گفتگو کرد و با یک یا چند کامنت کاری نمی شود کرد ای کاش می توانستیم کارنامه گذشتگان را یکجا از درون پنجره ایی ببینیم(نمونه استالین) آنگاه تیز هوش تر می شدیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: