آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1400 = 19-03 2022

برجام؛ سپاه تروریستی پاسداران چشم انتظار عیدی دقیقه نود بایدن!

رسانه های حکومتی امروز نوشتند: برخی خبرهای منتشر شده از قول منابع داخلی یا غربی درباره حصول توافق در وین طی ساعات اینده دقیق نیست و بنابر اطلاع «نورنیوز» (وابسته به شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی)، هنوز اتافق خاصی در روند مذاکرات وین نسبت به چند روز گذشته رخ نداده و همچنان همه چیز بستگی به اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی واشنگتن دارد.

پاک کردن نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی آمریکا، یکی از شرط های اصلی جمهوری اسلامی در جریان مذاکرات وین بوده است.

این در حالیست که به گزارش رادیو فردا، سخنگوی کاخ سفید از طرح خارج کردن سپاه پاسداران از فهرست تروریستی آمریکا بطور تلویحی دفاع کرده است.

این سخنگو با انتقاد از سیاست دولت قبلی آمریکا گفته: این تصور که ادامه شرایط کنونی، موثراست و گویا ما را ایمن‌تر نگاه می‌دارد، به هیچ شکلی نشانی از حقیقت ندارد.

با این حال، وی گفت که هنوز توافقی برای خارج کردن نام سپاه از فهرست تروریستی صورت نگرفته است.

اظهارات سخنگوی کاخ سفید ساعاتی پس از آن بیان شد که مقامات اسرائیلی، دولت آمریکا را فرا خواندند که از حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی خودداری کند.




آرش - صبحی March 19, 2022 03:27 PM

سحنگوی کاح سفید دارد نتایج حاصل از تحریم سپاه بعنوان یک نهاد تروریستی و حامی همه جانبه از تروریستهای منطقه وفرا منطقه ای را با عینک دودی نگاه میکند و قطعا" آقای رابرت مالی در چنین نگرشی نقشی اساسی دارد بدون اینکه متوجه باشد وقتی سپاه در حالت تحریم دست به چنین اقدامات سبعانه و مخربی در منطقه میزند، اگر از لیست تحریم خارج شود و دلارهای حاصل از فروش نفت در دستان فرماندهان سپاه قرار بگیرد میتوان تصور نمود که این کفتار زخمی دچار چه توحشی شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: