آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 فروردین ماه 1401 = 27-03 2022

برجام؛ رابرت مالی آب پاکی را روی دست رژیم ایران ریخت

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که سپاه پاسداران در چارچوب تحریم‌ها باقی می‌ماند و این موضوعی متفاوت از توافق هسته‌ای است. اگر ایران برنامه هسته‌ای خود را متوقف کند، تحریم‌ها لغو خواهند شد.

به گزارش ایسنا، رابرت مالی در نشست دوحه قطر گفت که مهم نیست که چه اتفاقی در رابطه با ‎سپاه بیفتد، تحریم‌های بسیاری باقی خواهد ماند.

او تاکید کرد که تصمیمی برای حذف سپاه از لیست تحریم نگرفته‌ایم.

مالی افزود: مطمئن نیستم که توافق اتمی با ‎ایران قریب‌الوقوع باشد. او در عین حال گفت که ما مدتی است که به آن [احیای برجام] نزدیک شده‌ایم.

‌رابرت مالی همچنین تاکید کرد که این یک توافق اتمی است، ما در حال لغو تحریم‌هاییم. توافق قصد رسیدگی به مسائل دیگر مانند سیاست منطقه‌ای ایران و تحریم‌های دیگر را ندارد و نمی‌توانیم در مورد آنچه دولت آینده ممکن است درباره توافق ایران انجام دهد اطمینان بدهیم.

وزیر امور خارجه آمریکا نیز که در حال دیدار با مقامات اسرائیلی در اورشلیم است، در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی خارجی است؟ گفت: سپاه پاسداران سازمانی است که بیشترین عناوین را از سوی دولت آمریکا دریافت کرده، از جمله عنوان سازمان تروریستی خارجی.

کمال خرازی، مشاور ارشد رهبر جمهوری اسلامی نیز که در فروم دوحه حضور دارد، با ادعای این‌که سپاه یک «ارتش ملی» است، گفت: قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی قطعاً قابل‌قبول نیست.




ایران فردا March 27, 2022 01:46 PM

سپاه پاسداران یک ارتش ملی نیست ٫ بلکه این یک سپاه محافظ شیاطین انسان کش اسلامی است ٫ این مجموعه ارازل واوباش , در رائس آن یک چاقو کش خمینی قرار دارد٫ به کررات ثابت کرده که در راه منافع یک مشت اخوند جنایتکار , کودک و زن و مرد بی سلاح را به گلوله میبندد و به قتل میرساند ٫ شمار انسان های که این وطن فروشان مخفیانه شکنجه داده و کشته اند بیشمار است
این تروریست ها میکشند و شکنجه میکنند و در وطن فروشی اخوند ها شریکند ٫ رذالت و بی شرفی و وطن فروشی این سران جنایتکار فقط برای مقام و پول و جایزه ای است که از ملای وطن فروش دریافت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: