آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1401 = 23-04 2022

تلاش‌ برای تصرف آخرین سنگر مقاومت ماریوپل+فیلم

یکی از مشاوران رئیس جمهور اوکراین می‌گوید نیروهای روسیه تلاش‌های خود را برای تصرف کارخانه عظیم فولاد در ماریوپل که آخرین محل مقاومت نیروهای اوکراین در این شهر است، از سر گرفته‌اند.

به گفته اولکسی آرستویچ، نیروهای روسیه حملات هوایی علیه این منطقه را دوباره شروع کرده‌اند، ولی نیروهای نظامی اوکراین همچنان در حال ایستادگی و حتی ضدحمله هستند.

این مجموعه در مرکز شهر ماریوپل تونل‌های پر پیچ و خم و کارگاه‌ها و کارخانه‌های متعدد دارد. براساس اطلاعات موجود در حال حاضر صدها غیرنظامی در آنجا پناه گرفته‌اند.

ساعاتی قبل، هنگ آزوف اوکراین، ویدئویی را منتشر کرد که در آن زنان و کودکانی را نشان می‌دهد که در زیر زمین کارخانه آزوفستال پناه گرفته‌اند. (فیلم زیر)

به گزارش بی بی سی، در این ویدیو حال بچه‌ها خوب به نظر می‌رسد اما می‌گویند که دوست دارند پس از هفته‌ها در زیرزمین بودن به خانه‌هایشان بازگردند و دوباره خورشید را ببینند.

ارزیابی‌های آمریکا همچنان حاکی از آن است که ماریوپل سقوط نکرده و اوکراینی‌ها در آنجا مقاومتی فعال داشته و از شهرشان دفاع می‌کنند.

رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت که روسیه باید به شهروندان و غیرنظامیانی که در زیرزمین کارخانه فولاد و دیگر اماکن پناه گرفته‌اند، اجازه دهد تا در امنیت از آنجا خارج شوند.




www.youtube.com/watch?v=-8OH_3Xu1jE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: