آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 اردیبهشت ماه 1401 = 26-04 2022

سفیر: آمریکا به دنبال آسیب زدن حداکثری به روسیه است

سفیر روسیه در واشنگتن در اظهاراتی اعلام کرد که هدف آمریکا این است که به هر طریقی از جمله با طولانی تر کردن درگیری ها در اوکراین، بیشترین خسارت را به مسکو وارد نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که اقدامات غرب حاکی از آن است که درگیری در اوکراین عمداً تحریک می‌شود و این کشور به عنوان دژکوب نظامی علیه روسیه استفاده می‌شود.

آنتونوف در اظهاراتی که در کانال تلگرامی این سفارتخانه منتشر شده است، خاطرنشان کرد که وضعیت اوکراین و تصویر روسیه به عنوان یک تهدید توسط محافل حاکم ایالات متحده برای انحراف توجه رأی دهندگان از شکست‌های خود در اداره کشور و مشکلات داخلی در آمریکا استفاده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آسیب رساندن حداکثری به روسیه است، گفت: بدیهی است که در پشت اقدامات واشنگتن میل به کش دادن و طولانی‌تر کردن عملیات ویژه روسیه به هر نحوی نهفته است که تلاش می‌کند حداکثر خسارت را به روسیه وارد کند و تا آخرین فرد اوکراینی بجنگد.

سفیر روسیه با اظهار نظر در مورد قصد کاخ سفید برای درخواست تخصیص بیشتر منابع از کنگره برای اطمینان از جریان ارسال بی وقفه تسلیحات به اوکراین، گفت که آیا بهتر نیست از این بودجه برای آمریکایی‌هایی استفاده شود که از افزایش شدید تورم آسیب دیده اند؟

سفارت روسیه در واشنگتن همچنین درباره موضع و جهت گیری رسانه‌های آمریکایی درباره درگیری‌ها در اوکراین اعلام کرد که برخی از رسانه‌های آمریکایی شروع به انتشار دیدگاه کم و بیش عینی و بی طرفانه در مورد وضعیت اوکراین کرده اند و این مسئله را پیشرفتی اندک تلقی کرد، اما در عین حال تاکید کرد که لفاظی اکثر رسانه‌های داخلی همچنان ضد روسیه است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: