آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه 1401 = 01-05 2022

فیلم؛ معلمان معترض: باید خودشان را از سقوط نجات بدهند..

هم‌زمان با روز جهانی کارگر و روز معلم در ایران، معلمان و کارگران روز یک‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در شهرهای مختلف ایران تجمعات اعتراضی برگزار کردند و شعارهای دادخواهانه سر دادند.

فیلم زیر: باید خودشان را از سقوط نجات بدهند...ما خاموش شدنی نیستیم





www.youtube.com/watch?v=jBmZz-brgU0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بابک دین داوری ( ب.د.د .) May 1, 2022 02:50 PM

خواستهائیکه مشکلات نابسامان این مملکت را حل نمی کند چون فرم ملی و با شعارهای ملی ندارد و ختی یکی پرچم سه رنگ ملی بر دست ندارد و از سوئی دیگر شعار " زندانیان سیاسی بایست آزاد گردد " تنها میتواند در یک اعتراضات دراز مدت درخواست خودرا جامعه عمل بپوشاند و زندانیانمعلم آزاد شوند ونه اینکه فردای آنروز اعتراض معلمان خاموش باشد مسله اینست که ما مردم بایست بفهمیم که نابسامانیهای معیشت ، امنیت و گورخوابی و و همه مشکلات ملی هستند بنابران اعتراضات بایست شکل ملی بخود بگیرد چون تنها شعارهای ملیگرایانه هستند که توانائی ایجاد اتحاد و همبستگی سراسری را دارد و این تجربه از اعتراضات سراسری مردم جهان است و نه شعارهای صنفی و از این قبیل این نوع شعارها برای آزادی زندانیان سیاسی همانند آنست که از گرگها بخواهیم که به گله گوسپندان نزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: