آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 اردیبهشت ماه 1401 = 06-05 2022

فیلم؛ پیشنهادهای غیراخلاقی به زن زندانی باردار در زندان

سازمان عفو بین‌الملل نسبت به وضعیت جسمانی سعدا خدیرزاده، زندانی کرد که در بند زنان زندان ارومیه به‌سرمی‌برد، هشدار داد.

بیانیه این نهاد با اشاره به بارداری خانم خدیرزاده می‌گوید که مقامات جمهوری اسلامی در «اقدامی بی‌رحمانه» جان و سلامت وی را «به بازی گرفته‌اند».

این بیانیه می‌گوید که سعدا خدیرزاده «در هشتمین ماه بارداری است و از بیماری‌های قلبی و کلیوی رنج می‌برد» و با این حال مسئولان قضایی و زندان او را «از دسترسی به مراقبت‌های پزشکی» محروم کرده‌اند.

در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر اعتصاب غذای خانم خدیرزاده در اعتراض به بلاتکلیفی وی در بازداشت منتشر شده بود. (فیلم زیر)

این شهروند ۳۲ ساله و اهل پیرانشهر می‌گوید که او را به اتهام‌های واهی «به عنوان گروگان در زندان نگه داشته‌اند» و در نخستین روزهای بازجویی در بازداشتگاه اطلاعات، ماموران امنیتی به او «پیشنهادهای غیراخلاقی» داده‌اند.

به گزارش رادیو فردا، اتهامات خانم خدیرزاده مشخص نیست و عفو بین‌الملل نیز تاکید داشته که او «به شکل خودسرانه» در زندان نگهداری می‌شود.




www.youtube.com/watch?v=uMr8_eLbFNs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو May 6, 2022 08:52 AM

ای بیشرفها چقدر پست و نامردید که یک زن اونهم حامله را زندانی کرده و شکنجه میدهید شدت دنائت و ظلم این حکومت باور کردنی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: