آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 اردیبهشت ماه 1401 = 07-05 2022

گزارشی از برقراری جو امنیتی در شهرهای خوزستان+فیلم

در پی انتشار فراخوانی مبنی بر تجمع و اعتراض به افزایش قیمت نان در رسانه ها، در شماری از شهرهای خوزستان جو امنیتی برقرار شد. گفته می شوددستکم ۲۰ شهروند در سوسنگرد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. همچنین در شهرستان ایذه تجمعات اعتراضی برگزار شده است. (فیلم زیر)

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در پی انتشار فراخوانی مبنی بر تجمع و اعتراض به افزایش قیمت نان در رسانه ها، در شماری از شهرهای خوزستان جو امنیتی برقرار شد.

شب پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه دستکم ۲۰ شهروند در شهرستان سوسنگرد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. تا لحظه تنظیم این گزارش از هویت شهروندان بازداشتی اطلاعی در دسترس نیست.

کاربری نوشته است: در سوسنگرد اینترنت را قطع کرده‌اند‌ و نیروهای امنیتی، مردم معترض را با پرتاب گاز اشک‌آور سرکوب کرده‌اند. صدای تیراندازی در شهر شنیده شده و ماموران به خانه فعالان مدنی رفته‌اند و آنها را در صورت پیوستن به اعتراضات، تهدید به مرگ کرده‌اند...

همچنین گفته میشود که در شهرستان ایذه تجمعات اعتراضی برگزار شده و با سرکوب و برخورد ماموران همراه بوده و از گاز اشک آور نیز استفاده شده است. گزارش‌ها حاکی از اختلال گسترده در سرعت اینترنت و قطعی اینترنت تلفن همراه بوده است.

لازم به ذکر است؛ طی روزهای گذشته خبر افزایش قیمت نان و همچنین سهمیه ای شدن فروش آن با واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

فیلم زیر: تظاهرات ایذه با شعار خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله





www.youtube.com/watch?v=36xZrAEEC_w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: