آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1401 = 09-05 2022

فیلم؛ کشف جاده شهر افسانه‌ای آتلانتیس در زیر اقیانوس!

دانشمندان به تازگی در زیر اقیانوسی در شمال جزایر هاوایی چیزی شبیه یک جاده آجری زرد کشف کرده اند که احتمال می‌دهند جاده شهر آتلانتیس باشد. (فیلم زیر)

محققان موفق شدند مرز‌های این جاده را که بیش از ۳۰۰۰ متر در زیر دریا قرار گرفته است، مشاهده کنند. آن‌ها توانسته اند ویدئو‌هایی نیز از این اکتشاف جدید خود در یوتیوب به اشتراک بگذارند. یکی از محققین می‌گوید: «این جاده آتلانتیس است.» و دیگری با او مخالفت می‌کند و می‌گوید: « این جاده آجری زرد، نمی‌تواند جاده آتلانتیس باشد.»

بستر دریاچه کشف شده توسط محققان در قله کوه دریایی نوتکا به طرز شگفت آوری خشک به نظر می‌رسد. این تیم همچنین اشاره می‌کند که زمین تقریباً شبیه «پوسته پخته» است که به راحتی قابل جدا شدن است. در بخش کوچکی، یک تکه سنگ آتشفشانی شکسته مشاهده می‌شود که به طور چشمگیری شبیه به آجر است.

در توضیحات ویدئوی منتشر شده در یوتیوب آمده است: «شکستگی‌های منحصربه‌فرد ۹۰ درجه احتمالاً به تاثیرات گرما و سرمای ناشی از فوران‌های متعدد در این حاشیه پخته مربوط می‌شوند.» در نگاه اول این جاده با مسیری به یک دنیای جدید شگفت انگیز اشتباه گرفته می‌شود.E/V Nautilus بخش‌هایی از سیاره مان را به ما نشان می‌دهد که قبلاً هرگز ندیده ایم. این جاده آجری به ما می‌گوید که اکنون در مسیر درستی هستیم و به زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری در خصوص آن بدانیم.





www.youtube.com/watch?v=TID2kc8yb9Q

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: