آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1401 = 09-05 2022

فیلم؛ انگلیس مدرن‌ ترین موشک را به اوکراین تحویل داد

مقمات انگلیسی تائید کردند که موشک نوع بریمستون در اوکراین دریافت شد. بریمستون یک موشک ضد کشتی است که می‌تواند علیه اهداف زمینی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از نظر ظاهری، شبیه موشک هوا به زمین AGM-۱۱۴ هلفایر آمریکایی است که قادر به اصابت به اهداف متحرک سریع از جمله پرتاب غیرمستقیم است. علاوه بر این، این سلاح می‌تواند به مثابه موشک رهبری شده ضد تانک مورد استفاده قرار گیرد.




www.youtube.com/watch?v=_z-Hw-1epwI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو May 9, 2022 09:46 PM

حکومت انگلیس هرچند می خواهد برای بیرون راندن قشون روسیه اشغالگر با این تجهیزات کمکی کرده باشد ولی به عاقبت چنین عملی هم فکری کرده است ؟ اگرچندکشتی مسافربری اروپائی هدف موشک های روسی قراربگیرند چه خواهد شد؟ اگرپالایشگاه نفتی ومخازن نفتی کشورهای عربی درخلیج فارس هدف موشک های روسی قراربگیرند چه خواهد شد؟اگرموج تروریستی شبه داعش روسی دراروپا چنین وچنان کند چه خواهد شد؟ وچه دلیلی حقیقی داشته است که توافق برجام بدستورروس ها متوقف شده است ؟ پوتین جنایتگرومغرورکه همچچون بادکنکی توسط فاشیست روسی وکمونیست ها باد شده است واقف است که حریف دوابرقدرت نمیشود پس چه خواهد شد اگرانتهاری عمل نکند وموشک های اتمی راهی اروپا ودیگرنقاط جهان نکند؟ شکست خوردن روسیه یعنی شکست خوردن چین وکره شمالی که انکارهم دریک پیمان محرمانه هستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: