آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

منبع د اخلی: فاجعه زباله‌گردی خانوادگی در خوزستان

ایسنا با درج گزارشی در مورد گسترش زباله‌گردی در اهواز نوشت: «زباله‌گردی در اهواز مافیایی شده است».

این خبرگزاری به‌نقل از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای قلابی اهواز نوشت: «تخمین زده می‌شود حدود ۳هزار زباله‌گرد در اهواز وجود داشته باشد که فعالیت این تعداد زباله‌گرد، مخاطرات بهداشتی و امنیت اجتماعی را با خود به همراه دارد و فضای نامناسب شهری را رقم می‌زند»...

وی با اشاره به حضور کودکان و زنان به خانوادگی شدن زباله‌گردی اذعان کرد و گفت: «سن بسیاری از زباله‌گردها کمتر از سن قانونی است و برخی کمتر از ۱۵سال دارند. زباله‌گردی در اهواز، خانوادگی و بعضاً مافیایی شده است و مافیای پشت این زباله‌گردها نیز عقبه‌های انبارهای ضایعاتی غیرمجاز هستند».

احمد سراج با اذعان به این‌که باندهای چپاولگر پشت استثمار عریان زباله گردها هستند گفت: «عمده زباله‌گردها برای خود کار نمی‌کنند و حتی وسایل نقلیه‌شان توسط انبارهای ضایعاتی غیرمجاز تأمین می‌شود».

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای قلابی اهواز به وضعیت فلاکت‌بار کارگران شهرداری این شهر نیز اذعان کرد و گفت: «برخی کارگران شهرداری به زباله‌گردی روی آورده‌اند؛ این در حالی است که هر گونه تفکیک زباله توسط کارگران شهرداری برای منافع شخصی حین کار ممنوع است».



بهادر May 11, 2022 04:01 PM

من زمان شاه 15 سال در اهواز بودم یک زباله گرد نداشتیم تا جنگ را خمینی و داروودسته اش شروع کردن یعنی عامل شروع شدن که قدس از کربلا میگذرد صدام را تحریک کردند خود خمنی و آخوندا و شبه آخوندا باعث ویرانی کشورمان شدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: