آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

قتل یک هموطن دیگر در اثر شکنجه های شدید در کرج

یک جوان اهل کرمانشاه با هویت محسن عباسی ۳۹ ساله که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کرج بازداشت و به شدت شکنجه و ضرب و شتم ماموران قرار گرفته بود، پس از انتقال به زندان بوئین در اثر شدت جراحات جانباخت.

بر اساس گزارش رسیده به هه‌نگاو، محسن عباسی اوایل فروردین ماه امسال توسط نیروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر به اتهام "جرایم مرتبط با مواد مخدر بازداشت" و پس از یک ماه شکنجه برای اعترافگیری اجباری روز پنجشنبه هفته گذشته ۱۵ اردیبهشت ماه به بند قرنطینه زندان بوئین زهرا منتقل شده است.

منابع هه‌نگاو گزارش دادهاند که محسن عباسی که در بازداشتگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر کرج به شدت شکنجه شده بود، روز جمعه ۱۶ اردیبهشت و تنها یک روز پس از انتقال به بند قرنطینه زندان بوئین زهرا جانش را از دست داده است.

یکی از نزدیکان خانواده عباسی در اینباره به هه‌نگاو گفت: " جسد محسن که آثار شکنجه و کبودی بر بدن وی مشهود بوده کالبد شکافی شده و خانواده عباسی منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستند".

جسد محسن عباسی پس از پنج روز روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به خانواده‌اش تحویل داده شده و در روستای "ده موسی" از توابع بخش سرفیروزآباد کرمانشاه تشیع شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: