آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

قیمت دلار آمریکا در آستانه ورود به کانال ۳۰ هزار تومان

با سرعت گرفتن صعود قیمت دلار در روزهای اخیر، قیمت هر دلار آمریکا در برابر ریال ایران طی روز چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت، در آستانه ورود به کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفت.

روند صعودی قیمت دلار که از نیمه دوم اسفندماه پارسال شروع شده روز سه‌شنبه سرعت بیشتری گرفت و طی آن روز قیمت هر دلار آمریکا با ۲ درصد افزایش از مرز ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان عبور کرد.

این بیشترین میزان رشد قیمت دلار در دو ماه گذشته است. قیمت هر دلار آمریکا در دو ماه اخیر بیش از ۱۴ درصد رشد کرده است.

سایت «اقتصاد نیوز» در گزارشی نوشت که عدم پیشرفت مذاکرات برجام از سوی وزارت امور خارجه ایران از دلایل اصلی بالا رفتن ارزش دلار و کاهش ارزش پول ملی است.

منبع خبری همشهری‌آنلاین نیز «افزایش انتظارات تورمی» در بازار را دلیل دیگر این امر ذکر کرده و همچنین به عنوان دلیلی دیگر نوشته است که با افزایش قیمت جهانی کالاهای پایه تحت تأثیر جنگ در اوکراین، برآورد می‌شود «میزان نیازهای ارزی کشور امسال به شکل محسوس افزایش یابد».

رادیو فردا



فروپاشی اسلامی نزدیک است !!! May 11, 2022 07:22 PM

با ورود دوباره به سوریه و هزینهٔ سنگین مالی جنگ در سوریه که به سقوط تصاعدی ارزش ریال و افزایش رکوردی دلار منجر خواهد شد و میلیونها ایرانی را به چاه فقر مطلق خواهد انداخت
افزایش قیمت دلار تا سقوط، فروپاشی کامل و مرگ رژیم اسلامی ادامه خواهد یافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام May 11, 2022 09:17 PM

قیمت دلار آزاد بله 30 هزار تومان است ولی مثلا در اداره پست برای تحویل و یا فرستادن بسته های پستی و خدمات پستی و یا برای خرید دارو و بسیاری از اقلام مورد استفاده مردم دلار 80 تا 100 هزار تومان با مردم حساب میکنند ولی اگر کسی حسابگر باشد به راحتی میتواند قیمت دلار واقعی را در خرید کالاها و خدمات حساب کند که در این صورت جمهوری اسلامی دلار را به قیمت بالای 120 هزار تومان با مردم حساب میکند ولی همزمان در بازار آزاد هم به آن صورت دلاری برای خرید وجود ندارد و اکثرا بیشتر خریدارند تا فروشنده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: