آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

احتمال شکل‌گیری اتفاقاتی خطرناک‌تر از سال ۹۶ و ۹۸

شاید در طول ۴۴ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، تا این اندازه شاهد نگرانی مردم از بابت تورم و گرانی‌های کمرشکن نبودیم. اکنون میلیون‌ها ایرانی به واسطه سیاست‌های نادرستی که طی دهه‌ها از سوی دولت‌ها گرفته شده است، نمی‌دانند چگونه برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند.

به گفته قاسم ساعدی نماینده دشت‌آزادگان و هویزه آنچه از دولت سیزدهم انتظار بود، محقق نشد و نارضایتی عمومی در بین مردم شکل گرفته است و متاسفانه تیم اقتصادی دولت هم منسجم نیست. مردم درگیر تامین نان، برنج و روغن شده‌اند؛ کالا‌هایی که جزو روزمرگی آن‌ها است. آستانه تحمل مردم کم شده است و دولت نباید مردم را آزمایش کند تا ببیند عکس‌العمل آن‌ها چیست. این روند، متناسب با نظام نیست و دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج، مترصد چنین جو‌هایی هستند.

این چهره اصولگرای مجلس در پاسخ به اینکه، آیا ادامه روند کنونی می‌تواند حوادثی نظیر دی ۹۶ و آبان ۹۸ را رقم بزند؟ گفت: دولت باید بداند که ما مردم خوب و وفاداری به نظام داریم، ظرفیت و آستانه تحمل مردم هم، حدی دارد. عدم‌مدیریت در امر نظارت، می‌تواند حوادثی مثل ۹۶ و ۹۸ را حاصل شود و شاید خطر جدی‌تر هم باشد، چون تامین نان و معیشت مردم به خطر افتاده است. از این‌رو، از آقای رئیسی و تیمش می‌خواهم جلوی نگرانی مردم را بگیرند و به خواسته به‌حق آن‌ها که رفع مشکلات معیشتی است، عنایت ویژه کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: