آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

دختر تاریخ ساز وزنه برداری ایران هم پناهنده شد+عکس

تیم وزنه برداری ایران که تنها با دو نماینده در رقابت‌ های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در یونان حاضر شده بود، حالا تنها با یک ورزشکار به کشور بازگشته است.

یکتا جمالی که به عنوان اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران شناخته می‌شود پس از پایان مسابقات وزنه برداری در کشور یونان به ایران بازنگشت.

یکتا جمالی ورزشکار جوان کشورمان که در دوره قبلی این رقابت ها در تاشکند موفق به کسب مدال برنز شده و عنوان اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را از آن خود کرده بود، این بار با یک پله صعود، مدال نقره را به گردن آویخت.

با پایان رقابت ها، کاروان وزنه برداری کشورمان یونان را به مقصد تهران ترک کرد اما یکتا جمالی در بازگشت به ایران سایر نفرات را همراهی نکرد. در همین راستا، زهرا پورامین سرپرست نایب رئیس زنان فدراسیون وزنه برداری خبر ناپدید شدن یکتا جمالی را تایید کرد و گفت: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده. اما علی مرادی، رئیس فدراسیون در یونان است تا بتواند جمالی را به ایران بازگرداند. در این زمینه رایزنی‌هایی با خانواده جمالی شده تا بتوانیم او را به کشور برگردانیم.»

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکتا جمالی در زمان رقابت یوسفی در سالن مسابقات حضور نداشته است. هنوز اخبار دیگری از او در دست نیست و مشخص نیست که آیا او هم مانند بسیاری از ورزشکاران تصمیم به پناهندگی دارد یا خیر.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: