آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1401 = 11-05 2022

فیلم؛ گزارش تلویزیونی: صادرات صیغه آخوندی به سوئد!

تلویزیون سوئد روحانیون شیعه را متهم به سازماندهی فروش سکس به مردانی کرد که می‌خواهند به طور غیر رسمی تحت عنوان "ازدواج موقت" رابطه جنسی داشته باشند. در تحقیقات بیان شد که روحانیون اغلب برای این کار هزینه می‌گیرند. سازمان مجامع اسلامی شیعیان پس از انجام تحقیقات، عضویت برخی از انجمن ها را به حالت تعلیق درآورده است.

رئیس پلیس مالمو گفت: «اگر من رئیس تحقیقات اولیه بودم، گزارشی از قاچاق انسان تهیه می‌کردم.

در این گزارش «خرید جنسی با نام خدا» گزارشگر با ۱۴ روحانی صحبت و وانمود کرد که در تنگنای مالی است و سپس برای ازدواج موقت در ازای پول به روحانیون مراجعه کرد. او وانمود کرد نمی‌خواهد ازدواج کند، اما چاره‌ای نیست زیرا راه دیگری برای پرداخت بدهی خود نمی‌بیند. ۴ نفر به وضوح گفتند که این کاملا غیرقابل قبول است. برخی به آن فحشا گفتند.

۱۵ امام جماعت شیعه به مردان و زنان در انجام «ازدواج موقت» به کارمندان زن و مرد شبکه سوئد کمک کردند. حتی برخی از آنها علاقه شخصی به ازدواج نشان دادند. در حالی که دیگران واسطه شدند تا زنان را با مردان عجیب و غریب دیگری آشنا کنند.





www.youtube.com/watch?v=MKj5UtOTUqw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: