آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 اردیبهشت ماه 1401 = 14-05 2022

افشاگری جدید درباره سرکوب مسلمانان اویغور چین+فیلم

بسیاری از اویغور‌ها که هرگز متهم به هیچ جنایتی نشده بودند، به آنچه که اردوگاه‌های بازآموزی می‌نامند فرستاده شدند که در سراسر سین‌کیانگ پخش شده‌اند.

فهرست فاش شده از هزاران اویغور بازداشت شده به نورسیمنگل عبدالرشید کمک کرده است تا محل بازداشت اعضای خانواده ناپدید شده‌اش را که در سرکوب گسترده چین در سین کیانگ ناپدید شده اند، پیدا کند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: محققان تخمین می‌زنند که بیش از یک میلیون اویغور و دیگر اقلیت‌های عمدتا مسلمان در شبکه‌ای مخفی از بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها، ظاهراً به عنوان بخشی از یک کمپین ضد تروریسم، نگهداری می‌شوند.

با این حال، اطلاعات مربوط به سرکوب در منطقه سین کیانگ - و کسانی که در دام آن افتاده‌اند - به شدت توسط مقامات حزب کمونیست چین محافظت می‌شود. این امر باعث شده است که اقوام زندانیان نتوانند با بازداشت شدگان تماس بگیرند یا از پلیس پاسخ بگیرند.

نورسیمنگل نیز یکی از اویغور‌هایی است که از چین گریخته و اکنون در ترکیه زندگی می‌کند. او با کمک داده‌هایی که به تازگی افشا شده فهمیده که پدر و دیگر اعضای خانواده‌اش اکنون در کجا زندانی هستند. (فیلم زیر)

پایگاه داده‌ای که قبلاً گزارش نشده بود - و توسط خبرگزاری فرانسه رویت شده - فهرستی از بیش از ۱۰۰۰۰ اویغور زندانی از شهرستان کوناشِهِر در جنوب غربی سین کیانگ - از جمله بیش از ۱۰۰ نفر از روستای عبدالرشید - را فهرست می‌کند.





www.youtube.com/watch?v=NamIhUWu8VI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رضا May 14, 2022 03:22 PM

چین جویی تظاهر میکنه که ایغورها زرد پوست هستند در حالی که مانند افغانها ایرانی هستن اجساد اجداد ایغورها و همینطور ازمایشات ژنتیک نشون داده اجدا ایغورها از ایران به سرزمین کاشغر مهاجرت کردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 14, 2022 03:29 PM

آخوند ریا کار دروغگو و جنایتکار ٫ایغور های در بند چینی ها مسلمان نیستنند ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: