آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 اردیبهشت ماه 1401 = 14-05 2022

فیلم/عکس؛ برج خلیفه و قبر خلیفه در امارات متحده عربی!

خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات و حاکم ابوظبی روز جمعه در سن ۷۳ سالگی درگذشت. سیاست‌های او در رشد اقتصادی امارات در دهه‌های قبل چشم‌گیر داشت.

تصویر برج خلیفه بلندترین سازه ساخته شده جهان به دست بشر با ۱۶۳ طبقه و ارتفاع ۸۲۷ متر که یکی از دستاورد‌های حکمرانی خلیفه بن زاید بود و مقایسه آن با قبر ساده‌اش در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است. (فیلم زیر)

یک روز پس از مرگ شیخ خلیفه بن ‌زاید آل ‌نهیان، برادر کوچک او محمد بن‌ زاید رسما به عنوان رئیس و حاکم امارات متحده عربی برگزیده شد.

تصمیم به عادی‌سازی روابط با اسرائیل و گسترش مناسبات دوجانبه در سطوح عمده امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فن‌آوری، مهم‌ترین تحول در سیاست امارات در طول رهبری شیخ خلیفه بود.

با این حال، گزارش‌های متعددی حکایت از آن داشت که عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل تصمیم محمد بن ‌زاید بود که در کنار ولیعهد عربستان سعودی،‌ به عنوان یکی از «معماران» خاورمیانه جدید شناخته می‌شود.


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=7znDBXqdh2w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو May 14, 2022 07:58 PM

اگرحکومت پهلوی درایران ماندگارشده بود همچنین برج هائی نتنها درتهران بلکه دربسیاری دیگرازشهرهای ایران همچون اصفهان و شیراز وحتی خرمشهرسربفلک کشیده بود -انچه که باعث ساخت وسازبرج خلیفه شد امنیت جانی وامنیت مالی خارجی ها وحکومت خارجی مورد طبعشان درامارات بود بدون شک وشبهی هزینه ساخت سازقبرخمینی تازی وهمچنین میلیاردلازمه هادلاری نیروگاه اتمی بوشهر بلعیدکه برق تولیدی لازمه نداردوسوخت لازمه اش با کلان میلیونها دلارراازروس ها خریدمی توانست هزینه ساخت چنین برج تجارتی وثروت آوری برای ایران ومردم ایران باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویوک May 14, 2022 09:33 PM

مقایسه کنید با گور خمینی کاخ ساختن با هزینه ملیارد دلاری و ماهانه بیش از 100 ملیارد هم خرج آشپز باشی و نگهبان و آـبدارچی و خدمه های دیگر است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: