آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 اردیبهشت ماه 1401 = 14-05 2022

فیلمی از پناهگاه‌های زیرزمینی فنلاند برای روزهای بحرانی

فنلاند در حالی به شکل رسمی درخواست خود را برای عضویت در ناتو ارائه کرده که به دلیل همسایگی با روسیه، نگران واکنش تند از سوی مسکو است.

یورونیوز امروز در گزارشی گفت: با جدی شدن عضویت سوئد و فنلاند در ناتو، تنش ها بالا گرفته است. در شرایطی که کرملین تهدید کرده که پذیرش این کشورها در ناتو می‌تواند آن‌ها را به هدفی احتمالی برای نیروهای روسیه مبدل کند، مسکو اعلام کرده که درصدد قطع جریان انتقال برق از این کشور به فنلاند است.

سخنگوی کرملین تمایل فنلاند برای عضویت در پیمان ناتو را تهدیدی برای روسیه دانست که می‌تواند منطقه را نیز بی‌ثبات‌تر کند. پسکوف همچنین ضمن ابراز تاسف از اقدامات فنلاند برای پیوستن به ناتو، این کشور را تهدید کرد که چنین اقدامی، پاسخ متقابل مسکو را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه می‌خواهند از درگیری مستقیم میان روسیه و ناتو اجتناب کنند، تاکید کرد که در عین حال مسکو آماده خواهد بود تا «قاطع‌ترین پاسخ» را به کسانی بدهد که سعی می‌کنند در عملیات نظامی این کشور در اوکراین وارد شوند.

هم‌چنین معاون نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل مدعی شده به محض آن که فنلاند و سوئد عضو پیمان ناتو شوند اراضی این دو کشور هدف احتمالی نیروهای مسلح روسی می شوند.

در گزارش زیر، پناهگاه‌های در زیر سطح شهر هلسینکی نشان داده می شوند که دارای امکانات کامل برای حضور مردم در صورت بروز هرگونه درگیری هستند.






www.youtube.com/watch?v=PWeK14qTQW0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش May 15, 2022 05:23 AM

بابا یکی این پوتین حروم زاده که الان دیگه لنگه دمپایی هم نیست رو از برق بکشه این بی پدر مادر بچه گدا زاده تا دنیار و به آتیش نکشه انگار ول کن نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: