آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1401 = 15-05 2022

اعتراضات در حداقل ۱۹ شهر؛ فیلم درگیری در هفشجان

خبرگزاری هرانا – در اعتراض به افزایش قیمت برخی اقلام خوراکی، تجمعات مردمی از ابتدای هفته گذشته در شهرهای دزفول، شهرکرد، اندیمشک، ایذه، جونقان، خرم آباد، فشافویه، فارسان، بروجرد، دهدشت، دورود، اردبیل، نیشابور، سوق، رشت، اهواز، یزد، شادگان و یاسوج روی داده و کماکان نیز در برخی شهرها ادامه دارد. اختلالات و قطعی اینترنت که از روز نخست اعتراضات آغاز شده بود کماکان در برخی نقاط کشور گزارش می شود.

برای سومین روز متوالی، ویدیوهایی متعددی از شهرهای مختلف ایران مخابره شده که از جو سنگین امنیتی و جولان ماموران ضدشورش در خیابان‌ها حکایت دارد و در برخی شهرستان‌ها هم شاهدان علاوه بر ضبط صدای تیراندازی از درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی و پلیس گفته‌اند.

از شهرک کارون در حومه تهران هم تصاویری از تجمع مردمی در اعتراض به گرانی و تصمیم‌های اقتصادی دولت ابراهیم رئیسی مخابره شده است.

فضای شهرهای خرم‌آباد و فولادشهر اصفهان هم امنیتی گزارش شده است و در شهرکرد مردم علیه پلیس شعار داده‌اند.

روز شنبه - ۲۴ اردیبهشت - از شهرستان هفشجان در استان چهارمحال و بختیاری تصاویری ارسال شده که در آن صدای تیراندازی شنیده و در برخی لحظات درگیری مشاهده می‌شود. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=G4bs9yApe7Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام May 15, 2022 04:15 PM

من همینجا از همه وابستگان نظامی و شبه نظامی و گروهای فشار لباس شخصی وابسته به حکومت علی خامنه ای میخواهم که به روی برادران و خواهران خود که در خیابانها به سیاستهای کاملا اشتباه علی خامنه ای که کشور ما را به سمت پرتگاه اقتصادی کشیده معترض هستند آتش نگشایند و به همراه اسلحه های خود به مردم معترض بپیوندند تا هر چه زودتر از شرر این نظام جهل و نادانی نجات پیدا کنیم و به آنها که به این جنایات ادامه میدهند و دست دراز علی خامنه ای برای جنایت هستند هشدار میدهم که ادامه جنایات و خیانت ها به مردم ایران قابل بخشش نخواهد بود و شما آینده ایران جایی نخواهید داشت در نتیجه آینده خود و خانواده خود را گروگان ادامه این جنایت ها نکنید و به فکر فرزندان خودتان باشید که در آینده یا باید در کنار معتادین خیابانی باشند و یا مانند خودتان آدمکش و جانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: