آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 تیر ماه 1402 = 22-07 2023

فائزه هاشمی رفسنجانی خاری است در چشمان خامنه‌ای و پاسدارانش

روزنامه وابسته به سپاه پاسداران خطاب به اصلاح طلبان نوشته: چرا تکلیف تان را با فائزه هاشمی روشن نمی‌کنید؟

فائزه هاشمی گفته اصلاح‌طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند و حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش می‌گوید که «قاعدتاً خانم هاشمی باید صبر می‌کردند تا حزب به جمع‌بندی روشنی برسند.» گرچه که او در ادامه، فائزه هاشمی را «حزبی و فراحزبی» توصیف می‌کند.

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران نوشت: فائزه هاشمی، اما نشان داده که در چارچوبی نمی‌گنجد. او سال‌هاست که دیگر فردی نیست که مقتضیات عضو یک حزب بودن را رعایت کند و اگر حزب کارگزاران سازندگی دنبال قاعده‌های کار حزبی و سیاسی است، باید خیلی زودتر از اینها، به جای هر رویکرد محافظه‌کارانه دیگری، عذر چنین فردی را از حزب می‌خواست.

فائزه از بنیانگذاران حزب کارگزاران و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی است و برای کارگزاران سخت است که در این سطح، از خط محافظه‌کاری عبور کند. اما او عضو شورای مرکزی حزب هم است و تا چه زمانی می‌توان این روال کج‌دار و مریز را در موردش ادامه داد؟

اکنون فائزه (عضو شورای مرکزی حزب) از تحریم انتخابات می‌گوید و مرعشی (دبیر کل حزب) می‌گوید او باید صبر می‌کرد و بعد هم تأکید می‌کند که سخنان فائزه را بررسی می‌کنند. اما به نظر می‌رسد این پاسخ او صرفاً یک فرار از پاسخگویی باشد. بررسی کنید که چه بشود و تاکنون بررسی‌ها به کجا رسیده است؟ هیچ!

آه و فغان از تودهنی تازه فائزه به رژیم خامنه‌ای

گزارش قبلی: روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران در واکنش به نامه فائزه هاشمی رفسنجانی نوشته: این نامه موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد.

فائزه هاشمی رفسنجانی در نامه‌ خود با عنوان «چرا در انتخابات شرکت نکنیم؟» خطاب به اصلاح‌طلبان نوشته است: اگر مومنین در دام حفظ نظام نمی‌افتادند، دیکتاتورها در حفظ قدرت کار سختی داشتند. مستبدان با تغییر، تحریف، تعبیر و تفسیر واژگان، وجود و عملکردشان را توجیه می‌کنند.

روزنامه سپاه پاسداران با متهم کردن فائزه رفسنجانی به همکاری با سازمان مجاهدین نوشته: در روز‌های اخیر و پس از حمله پلیس آلبانی به اردوگاه منافقین در این کشور، بسیاری از مهره‌های سایبری این گروهک تروریستی، دیگر صفحات خود را به‌روز نکرده‌اند. پلیس آلبانی گفته بود که برخی تجهیزات منافقین را با خود برده است. حالا نامه فائزه هاشمی، موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان روال عادی کار سیاسی در کشور و تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد...

فائزه رفسنجانی سال گذشته در گفتگو با روزنامه مستقل در پاسخ به این سئوال که نگرانی از جان خودتان ندارید؟ گفته بود: از جان خودم نه! نمی‌دانم اسم آن شجاعت، جسارت یا حماقت است ولی آدم ترسویی نیستم و نگران جان و مال و موقعیتم نیستم. حقیقت‌گویی، حقیقت‌جویی و آزادگی مگر درس عاشورا نیست پس چرا تحمل نمی‌شود؟ بازخورد صحبت‌هایم را در بین مردم عادی جامعه می‌بینم که بسیار برایم باارزش است.

وی در نامه اخیر خود خطاب به اصلاح طلبان برای تحریم انتخابات نوشته است: اگر مومنین گول اسلام ظاهری را نمی‌خوردند و در دام "حفظ نظام" نمی‌افتادند، اگر مقاومت می‌کردیم تا آزادی و عدالت پای امنیت به مسلخ نمی‌رفت، اگر نمی‌گذاشتیم منافع باندی و شخصی بر منافع ملی پیشی بگیرد، دیکتاتورها در حفظ قدرت کار سختی داشتند. چون بیشتر قدرتی که در اختیار استبداد قرار می‌گیرد با این غفلت‌ها به آنان داده می‌شود.

فائزه رفسنجانی نوشت: هر گونه حضوری در انتخابات پیش رو همراهی با دروغ و ریاکاری است. گفتار درمانی در شرایط فعلی اصالت و جذابیتی نداشته و برای مردم دیگر مهم نیست که قدرت در دست کدام حزب سیاسی باشد. اگر متفاوت عمل کردیم، اگر از واژه‌ها محافظت کردیم، اگر حفظ نهاد انتخابات آزاد را بر این نهاد استحاله شده ترجیح دادیم، اگر طلسم خود را شکستیم و با مردم درانتخابات شرکت نکردیم، می‌توانیم با فراگیر کردن حقیقت مسیر حاکمان را سخت، آن‌ها را مجبور به تغییر سیاست و تغییر نقشه و در نهایت قدرتی را که به آنان داده‌ایم پس بگیریم.



داش آکل July 4, 2023 09:36 AM

کدام تودهنی به نظام؟ نقش این روباه ماده در خیمه شب بازی مسخره ی جمهوری اسلامی دفاع از "اسلام خوبه" و حمله به " اسلام بده" هستش و هد اینه که اسلام حفظ بشه! ملت! اسلام اسلامه خوب و بد هم نداره خر نشید و مستقیم به هدف بزنید یعنی اول دور ریختن اسلام و بعد به درک واصل کردن آخوندها و پاسدارها و بسیجیها چه نر و چه ماده مردم مسلح شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا توحیدلو July 22, 2023 09:43 AM

خود رفسنجانی که کوسه خاردار یا « خارکوسه » بود بدانگونه ترتیبش را دادند اینکه توله کوسه ای بیش نیست که برای اسلام سینه میزند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا July 22, 2023 11:28 AM

هموطنان عزیزم معنی « چرا تکلیف تان را با فائزه هاشمی روشن نمی کنید » را هر کس خوب درک میکند ٫ چرا سرش را زیر آب نمیکنید
این سپاه قاتلان ملت ایران با تستواسترون در چلوار و مغز فندقی فقط یک راه برای حل مشکلات مردم میدانند ٫ شکنجه ٫ کشت و کشتار و از بلندی پرت شدن و سکته کردن است
اینست آنچه این تهی مغز ها از پوتین « شیعه الهه پرست » برای ملت ایران به ارمغان آورده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


setareh July 24, 2023 03:07 PM

رسمنجانی به درک واصل شده وصیتنامه ای دارد حاوی افشاگریهای با مدرک و سند دربارۀ، بخصوص، شخص خامنه ای،،، منجمله بیان و افشای دروغ بزرگش در مورد نظر خمینی گوربگوری در مورد صلاحیت خامنه ای ضحاک برای رهبر شدن بعد از مرگ او (مرگ خمینی خونخوار) و در نتیجه بی اعتبار کردن صد در صد خامنه ای در میان همۀ اقشار جامعه ووو،
این وصیت نامه، که پیوسته موجودیتش توسط پس افتاده های رسمنجانی، به عمد انکار شده، سنگر و تضمین کنندۀ حفاظت خانواده و وابستگان او در برابر باند خامنه ای است،،،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: