آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1401 = 15-05 2022

فیلم؛ درخواست مهم زلنسکی از سناتورهای جمهوری‌خواه

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، در دیدار با هیئتی از نمایندگان کنگره آمریکا، خواستار شناسایی روسیه به عنوان دولت حامی تروریسم شد.

این گروه از سناتورهای جمهوری‌خواه به سرپرستی میچ مک‌کانل روز شنبه در کی‌یف با ولودیمیر زلنسکی دیدار و گفت‌وگو کردند. (فیلم زیر)

زلنسکی در جریان سخنرانی شبانه خود گفت: امروز با هیأتی از سناتورهای آمریکایی به رهبری میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا دیدار کردم و خواستار آن شدم که روسیه به طور رسمی به عنوان کشوری تروریستی به رسمیت شناخته شود.

وی ادامه داد: معتقدم که این دیدار بار دیگر حمایت دو حزبی آمریکا از کشور ما و استحکام روابط میان واشنگتن و کی‌یف را نشان داد

زلنسکی گفت که حمایت آمریکا از اوکراین و تشدید تحریم‌ها علیه روسیه از جمله محورهای این دیدار بود.

دیدار سناتورهای جمهوری‌خواه از کی‌یف در حالی انجام می‌شود که سنای آمریکا در آستانه تصویب بسته کمکی دیگری به اوکراین به ارزش ۴۰ میلیارد دلار است.

این بسته که در روزهای گذشته به تصویب مجلس نمایندگان رسید مجموع کل کمک‌های ارائه شده توسط دولت بایدن به اوکراین از آغاز تهاجم روسیه به این کشور را به ۵۳ میلیارد دلار می‌رساند.




www.youtube.com/watch?v=3UsB6ZN68Y4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: