آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1401 = 15-05 2022

فیلم؛ عامل تیراندازی مرگبار بوفالو در دادگاه حاضر شد

یک جوان ۱۸ ساله مسلح در یکی از سوپرمارکت‌های شهر بوفالوی ایالت نیویورک با شلیک گلوله ۱۰ نفر را کشت، اقدامی که انگیزه آن «نژادپرستانه» توصیف شده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در پی حادثه تیراندازی خونین ‌در ایالت نیویورک بر لزوم مبارزه با تروریسم داخلی و نژادپرستی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در پی حادثه خونین تیراندازی روز گذشته -شنبه- در شهر «بوفالو» در ایالت نیویورک که ۱۰ کشته بر جای گذاشت، بر لزوم مبارزه با تروریسم داخلی و نژادپرستی در این کشور تاکید کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: «همانطور که رهبر آمریکا تاکید کرده است، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد انگیزه تیرانداز جمع آوری نشده است. بایدن گفته است که هر اقدام تروریستی داخلی، از جمله آنچه که به نام ایدئولوژی نفرت‌انگیز ناسیونالیستی سفیدپوست انجام می‌شود، خلاف هر چیزی است که ما در آمریکا از آن دفاع می‌کنیم. ما باید هر کاری که می‌توانیم برای پایان دادن به تروریسم داخلی که به کینه و نفرت دامن می‌زند، انجام دهیم».





www.youtube.com/watch?v=elX-MhqGgnQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: