آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1401 = 15-05 2022

شکاف در کرملین بر سر جنگ در اوکراین از زبان سفیر

اطلاعات ارتش انگلیس می گوید روسیه احتمالاً حدود یک سوم از نیروهای زمینی خود را که در اوکراین مستقر کرده، از دست داده است.

اطلاعات ارتش انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که روسیه احتمالاً حدود یک سوم از نیروهای زمینی خود را که در اوکراین مستقر کرده، از دست داده و عملیات این کشور در منطقه دونباس هم شتاب خود را از دست داده و به طور قابل توجهی از برنامه عقب است.

وزارت دفاع انگلیس در توییتر نوشت: علی‌رغم پیشروی‌های کوچک اولیه، روسیه نتوانسته در ماه گذشته به دستاوردهای ارضی قابل توجهی دست یابد و در عین حال همچنان دچار سطوح بالایی از فرسایش است.

این در حالیست که بنا بر اعلام منابع آمریکایی، اوکراین تقریباً تمامی ۸۹ توپ «ام -۷۷۷ هویتزر» ساخت آمریکا را در خط مقدم درگیری با روسیه مستقر کرده است.

همزمان دبیرکل ناتو گفته است حمله روسیه به اوکراین آنطور که کرملین برنامه ریزی کرده بود پیش نمی‌رود.

وی به خبرنگاران گفت: "آنها نتوانستند کی‌یف را تصرف کنند, در حال دور شدن از خارکیف هستند و حملات گسترده آنها در دونباس متوقف شده است.

دبیر کل ناتو همچنین گفته که " اوکراین می‌تواند در این جنگ پیروز شود. اوکراینی‌ها شجاعانه از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

شکاف در کرملین بر سر جنگ در اوکراین

در همین حال سفیر روسیه در آمریکا به شکاف در میان مقامات کرملین بر سر جنگ در اوکراین اشاره کرده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیلی میل، آناتولی آنتونوف در سخنانی در تلویزیون دولتی روسیه گفت آمریکا به طور مخفیانه شرایط مذاکرات برای توقف درگیری‌ را به کرملین داده است.

آنتونوف 67 ساله تلویحا اعلام کرد برخی از درون ساختار قدرت کرملین آماده هستند تا از جنگ دست بکشند و نیروهای مهاجم را به عقب برگردانند؛ البته وی جز کسانی نیست که مایل به تسلیم شدن در برابر این شرایط هستند.

دیپلمات ارشد روس که تندرو محسوب می‌شود گفت آمریکایی‌ها با شرایط خاصی ما را به سوی مذاکره سوق می‌دهند.

به گفته وی سه موردی که آمریکایی‌ها خواسته‌اند شامل توقف اقدام نظامی، بازگرداندن نیروها به مکان قبل از 24 فوریه و ابراز ندامت از هر کاری که روس‌ها انجام داده‌اند، است.

آنتونوف به ولادیمیر سولویوف، مجری تلویزیون گفت ما قاطعانه اعلام کرده که دست کم دیپلمات‌های روسی که اینجا کار می‌کنند{سفارت روسیه در آمریکا} تسلیم نخواهند شد و تمام فرامین تعیین شده توسط فرمانده کل قوا به طور کامل انجام خواهد شد.

سفیر کهنه‌کار نامی از پوتین نبرد و در عوض از کلمه فرمانده کل قوا صحبت کرد.



no be pootin May 15, 2022 08:11 PM

پرزیدنت بایدن سیاستمدار کهنه کار و بلینکن ثابت کردند که بسیار هوشمند هستند و میدانند چه گونه احمقهایی مثل پوتین و انهایی که به امثال او دل بسته اند را از خامنف الدنگ تا اسد جنایت کار تا مادورو و ارتگا و کیم و لوکاشنکو را مات کنند. ببینید چی فکر می کردند پوتین پرستان و چی شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: