آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 اردیبهشت ماه 1401 = 17-05 2022

هشدار اسرائیل نسبت به دستیابی خامنه ای به بمب اتمی

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل، امروز گفت که جمهوری اسلامی ایران هم اکنون سرگرم تولید و نصب هزار سانتریفیوژ پیشرفته از جمله در تأسیسات زیرزمینی نطنز است و نظر به پیشروی های مداوم برنامۀ اتمی این کشور به ویژه در زمینۀ غنی سازی اورانیوم فاصلۀ تهران تا دستیابی به مواد لازم برای ساختن نخستین بمب اتمی تنها به چند هفته کاهش یافته است.

گانتس در ادامۀ صحبت های خود گفت : بهای رویارویی با چالش ایران در سطح جهانی و در منطقه بیشتر از گذشته و کمتر از یک سال دیگر است.

وزیر دفاع اسرائیل بار دیگر به پرتاب پهپادهای ایران به روی اسرائیل به ویژه در فوریه گذشته اشاره کرد و گفت که برخی از این پهپادها دارای چتر فرود بودند و جمهوری اسلامی ایران قصد داشته آنها را در غزه یا کرانۀ غربی رود اردن با چتر به زمین بنشاند و به دست نیروهای فلسطینی برساند.

گانتس گفت که جمهوری اسلامی ایران به تلاش های خود برای انتقال سلاح ها و مهمات نقطه زن به نیروهای نیابتی اش از طریق سوریه ادامه می دهد و شمار این سلاح ها در دست نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی ایران طی سال گذشته به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

رادیو فرانسه



Dariush May 17, 2022 12:04 PM

و همه این کارها درحالی است که مردم ایران نان برای خوردن ندارند؛ یک آخوند خوب یک آخوند مرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار May 17, 2022 12:26 PM

بدبخت مردم ایران اگر حکومت آخوند‌ها اتمی شود * تمام جهان در مورد اتمی شدن آخوند‌ها چرند می‌گویند * جهان می داند که اگر آخوند‌ها اتمی شوند اولین گروگان مردم ایران خواهند بود * آخوند اتمی شود باید فاحه ایرانیان را خواند * همه این‌ها بازی است برای گروگان گرفتن ایران و ایرانیان * ما ایرانیان باید هر چه زودتر حکومت آخوند‌ها را با چنگ و دندان سرنگون کنیم *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: