آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 اردیبهشت ماه 1401 = 17-05 2022

فیلم؛ ادامه اعتراضات: خامنه‌ای قاتله .. حکومتش باطله!

اعتراضات عمومی در ایران که هفته پیش در پی افزایش شدید قیمت نان و مواد غذایی شروع شده بود ادامه دارد و جو بسیاری از شهرهای کشور امنیتی گزارش می شود. همزمان در تهران اعتصاب رانندگان اتوبوس ادامه دارد.

اعتراض‌ها به وضعیت نابسامان سیاسی و اقتصادی در ایران و افزایش گرانی‌ها که چند روز است در کشور جریان دارد، به شهرستان گلپایگان در استان اصفهان رسید و معترضان شعار دادند که «خامنه‌ای قاتله، حکومتش باطله». فیلم زیر

ویدئوهای دریافتی از اعتراضات سه‌شنبه شب در گلپایگان حاکی از حضور گسترده مردم و شعارهای آن‌ها علیه مقامات جمهوری اسلامی است.

معترضان شعار می‌دادند: «مرگ بر دیکتاتور»، «رضاشاه/روحت شاد»، «توپ، تانک، فشفشه/ آخوند باید گم بشه» و «رئیسی حیا کن/مملکتو رها کن».

انتقاد تند رضا کیانیان از محسن رضایی در واکنش به اعتراضات گرانی

رضا کیانیان، هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود یادداشتی تند علیه محسن رضایی نوشته و او را به عنوان یکی از «مغزهای متفکر» اصلاحات اقتصادی اخیر دولت که زمینه‌ساز گرانی سرسام‌آور و اعتراضات گسترده در ایران شده، به باد انتقاد گرفته است.

آقای کیانیان نوشته: «گرانی اسب سرکشی بود که به هیچ دستور و ابلاغ و بخشنامه{ای} گوش نمی کرد. بالاخره برادر محسن رضایی که سال‌هاست در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردند و طرح‌های فدرالی و اقتصادی‌شان را مطرح می‌نمودند . تیغ جراحی را از رو بستند و به عنوان مشاور اقتصادی وارد میدان شدند. ایشان خیلی جهادی اقتصاد مردم را جراحی کردند! انداختند دور! بدون این که به مردم خبر دهند و از مردم بپرسند راضی هستند یا نه. بدون بیهوشی اقتصادشان را بریدند و این شد که مردم از درد فریاد زدند و راهی خیابان‌ها شدند. حالا هر کاری می‌کنند که مردم فریاد نزنند و برگردند خانه، نمی‌شود .خواستند اقتصاد مردم را دوباره بدوزند . نشد...».





www.youtube.com/watch?v=yvkyhJYB-T0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: