آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1401 = 18-05 2022

فیلم؛ واکنش مردم به دستگیری یک جوان معترض ایرانی

اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ادامه یافت در حالی که تصاویر ویدیویی نشان از حضور سنگین نیروهای امنیتی در تهران و شهرهای درگیر اعتراضات دارد.

ویدیوهای ارسالی به رادیوفردا نشان می‌دهد شهر گلپایگان به شهرهای درگیر اعتراضات پیوسته و به این ترتیب دامنه این اعتراضات از استان‌های غربی به استان اصفهان در مرکز کشور رسیده است.

معترضان در این ویدیوها شعارهایی علیه رهبر جمهوری اسلامی و رئیس جمهور ایران سرمی‌دهند، از جمله «خامنه‌ای قاتله، حکومتش باطله»، «رئیسی حیا کن، مملکتو رها کن» و همچنین شعار «رضا شاه، روحت شاد».

تصاویر از جونقان در استان چهارمحال و بختیاری که طی روزهای اخیر از کانون‌های اعتراضات بوده است، نشان می‌دهد یگان‌های ویژه پاسداران در تقابل با معترضان هستند.

شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری نیز همچنان صحنه اعتراضات است و یکی از ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که ماموران امنیتی در حال ضرب و شتم معترضان هستند. فیلم زیر





www.youtube.com/watch?v=DrIsNqQWK8o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آریا پارت May 18, 2022 10:55 AM

عجب واکنشی؟ مردم دیگه غیرت ندارند که به دیگری یاری برسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: