آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1401 = 18-05 2022

برجام؛ اظهارات تامل برانگیز دیپلمات کارکشته آمریکايی

وزارت‌ خارجه فرانسه می گوید: پیش‌نویس برجام بیش از دو ماه است آماده شده اما به‌علت موضوعی نامرتبط به برجام، متوقف مانده است. به همین دلیل است که مذاکره‌کنندگان وین را ترک کردند. این یک اشتباه جدی و خطرناکی است که معتقد باشیم این موضوع می‌تواند به‌طور نامحدود روی میز بماند در حالی که برنامه (اتمی رژیم ایران) با همان سرعت ثابت پیش می‌رود.

در همین حال دنیس راس مذاکره‌کننده سابق آمریکا روز چهارشنبه در توئیتی نوشت: لازم است به رژیم ایران فهماند که در صورت حرکت به سوی سلاح هسته‌ ای با بازدارندگی نظامی مواجه خواهد شد.

دنیس راس نوشت: مدتهاست ما باید به ایران می‌فهماندیم که اگر به حرکت به سمت سلاح هسته‌ ای ادامه دهد، زیرساخت های اتمی خود را در معرض خطر قرار خواهد داد. برای این‌که باورمان کند، باید نشان دهیم که در حال تمرین چنین حملاتی هستیم. اکنون در تمرینات، هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی در حال سوخت‌گیری هواپیماهای اسراییلی هستند. رژیم ایران این را در خواهد یافت.




محمدعلی حفظ اللسان May 18, 2022 11:39 PM

بنام خدای مهربان اظهارات نظراتی از این دست واز زبان دیپلمات‌ها وسیاست ورزانی درچنین سطوح بالا یاد پیامهای یکی دو سال قبل از حمله به عراق را به ذهن آدمی متبادر می‌کند دقیقا سناریوهای اشغال عراق در لباس وقیافه هایی با کمی تفاوت که آنهم ناشی از تحولات پیچیده سیاسی مربوط به جنگ اوکراین است بصورتی مدون منظم در حال اجراست متاسفانه از سر لجاجت وخود بزرگ بینی تصمیم گیران مملکت طولی نخواهد کشید که پازل نابودی زیر ساخت های کشور تکمیل و از رهگذر آن تجزیه کشور جامه تحقق بپوشد که خدا آنروز را نیاورد دنیا با وجود سیا نا امن تر است از آنچه که فکرشودمیباشدواسراییل گرداننده وفرمانده واقعی واصلی سیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: