آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1401 = 19-05 2022

یک فعال مدنی و یک فعال کارگری دیگر بازداشت شدند

خبرگزاری هرانا – نرگس منصوری فعال مدنی و از امضا کنندگان بیانیه درخواست استعفای رهبری، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرانا، نرگس منصوری فعال مدنی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارش خود مدعی شده، بازداشت وی در حین خروج زمینی از مرز صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش حکم حبس خانم منصوری که از سال ۹۸ اجرا نشده توسط ضابط قضایی در شرف اجرا بوده است.

بازداشت حسن سعیدی توسط نیروهای امنیتی در تهران

خبرگزاری هرانا – شب چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت حسن سعیدی، از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت شد. ماموران پس از بازداشت او ضمن تفتیش منزل تلفن همراه وی و سایر اعضای خانواده را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، شب چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، حسن سعیدی، از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت شد.

براساس این گزارش ماموران وزارت اطلاعات از طریق پشت بام وارد منزل این شهروند شده و پس از بازداشت او ضمن تفتیش منزل تلفن همراه وی و سایر اعضای خانواده را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

آقای سعیدی طی تماس کوتاه تلفنی با خانواده خود از انتقالش به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین خبر داده است.

کانال سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین هویت پنج تن دیگر از بازداشت شدگان به نام‌های “وحید فریدونی، علیرضا زارعی، جواد صادقی پور، محمد عباس دایی و واحدصالح پور” را احراز کرده و از صدور قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی برای وحید فریدونی خبر داده است.

بنا بر این گزارش تمامی بازداشت شدگان در زندان اوین نگهداری میشوند و روز گذشته پس از مراجعه خانواده آقای فریدونی برای تودیع قرار به آنها اعلام شده بود که برای تمامی آنان تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت تصمیم گیری خواهد شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: