آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 اردیبهشت ماه 1401 = 20-05 2022

آمریکا به اوکراین موشک پیشرفته ضد کشتی می‌دهد + فیلم

آمریکا به‌دنبال آن است تا با ارسال موشک‌های ضد کشتی به اوکراین، در شکستن محاصره دریایی روسیه علیه این کشور کمک کند.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر مخالفت کاخ سفید با ارسال سامانه‌های موشک‌انداز چندگانه دوربرد به اوکراین، اکنون گفته می‌شود واشنگتن به دنبال کمک به محاصره شکستن دریایی روسیه علیه این کشور است.

مقامات آمریکایی امروز (جمعه) گفتند که کاخ سفید در حال کار روی ارسال موشک‌های پیشرفته ضد کشتی به اوکراین برای کمک به شکستن محاصره دریایی روسیه است.

به گزارش رویترز، همزمان اما این نگرانی در آمریکا وجود دارد ارسال سلاح‌های قو‌ی‌تر به اوکراین که می‌توانند کشتی‌های جنگی روسیه را غرق کنند، باعث تشدید درگیری شود.

سه مقام آمریکایی و دو منبع در کنگره به رویترز گفتند که دو نوع موشک ضد کشتی قدرتمند، با نام‌های «هارپون» ساخت شرکت بوئینگ و موشک «ناوال استرایک» تولید مشترک کونگسبرگ و ریتیون، مد نظر کاخ سفید برای ارسال مستقیم به اوکراین، یا از طریق یکی از متحد اروپایی به این کشور است.

فیلم زیر: موشک ضد کشتی موشکی هدایت شونده است که برای استفاده علیه کشتی ها و قایق های بزرگ طراحی شده است. بسیاری از موشک‌های ضد کشتی را می‌توان از انواع سیستم‌های تسلیحاتی از جمله کشتی‌های جنگی سطحی، زیردریایی‌ها، بمب‌افکن‌ها، هواپیماهای جنگنده، هواپیماهای گشتی، هلیکوپترها، باتری‌های ساحلی، وسایل نقلیه زمینی، و حتی نیروهای پیاده نظام که موشک‌های شانه‌پرتاب می‌کنند، پرتاب کرد. امروز 10 بهترین موشک ضد کشتی جهان را به شما نشان خواهیم داد!




www.youtube.com/watch?v=ES7DjfPbd_M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: