آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 اردیبهشت ماه 1401 = 20-05 2022

توصیه علم الهدی به آتش به اختیاران؛ رزمایش ترس از مردم

در بحث بی حجابی منتظر ورود نیروی انتظامی نمانید!

امام جمعه خامنه ای در مشهد گفته: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر همه باید ورود کنند؛ نهی از منکر بر همه واجب است و بی‌تفاوتی درباره بی‌حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این راستا بمانید، همه باید در این موضوع احساس وظیفه کنند.

علم الهدی گفت: مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می‌شود.

اولین بدگویی به قشر روحانیت است

این در حالیست که امام جمعه خامنه‌ای در کوهچنار با اعتراف به انزجار مردم از آخوندها گفت: با این طرخ مردم دارند له می‌شوند. ما هم داریم می‌بینیم اما چاره‌ای نیست راه دیگری نیست! بحران پیش می‌آید اگر این اتفاق نیفته اما خواهشمان این است سرعت بدهند آقایون به این قضیه، امیدواریم که انشاالله هر چه زودتر یک اتفاق خوب بیفتد و معضلات و مشکلات در کشور ما حل و فصل بشه. تو کوچه و خیابان و بازار رد می‌شوی اولین بدگویی که می‌کنند به قشر روحانیت است.

رزمایش ترس از اعتراضات مردمی

در حالی که اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران علی‌رغم جو شدید امنیتی ادامه دارد، سپاه پاسداران و سازمان بسیج اقدام به رزمایشی سراسری کردند.

فرماندۀ عملیات سپاه پاسداران استان خوزستان، از آغاز برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور گردان های امنیتی بسیج، به منظور ارتقای سطح آمادگی دفاعی و امنیتی و «آماده‌سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی سراسر استان خوزستان» خبر داد.

گفتنی است اعتراضات مردمی از استان خوزستان آغاز شده و به دیگر استان‌های ایران گسترش یافته است.




محمد May 21, 2022 09:49 PM

اسلحه به دست مردم برسانید باید خانه به خانه این حرامیان را قتل عام کرد مردم ایران چیزی برای از دست دادن ندارند این حکومت با تظاهرات مسالمت آمیز از بین نمیرود فقط باید کشت مردم نکشند اینها میکشند قبل از اینکه بکشند بکشیدشون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: