آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 اردیبهشت ماه 1401 = 21-05 2022

فیلم؛ تصاویر مخفیانه پزشک اوکراینی از ماریوپول جنگ‌زده

فیلم زیر: تصاویر مخفیانه پزشک اسیر اوکراینی از ماریوپول جنگ‌زده

یک پزشک اوکراینی با استفاده از یک کارت داده کوچک که بعداً توسط خبرنگاران به خارج از این کشور منتقل شد، تلاش‌های خود را برای نجات جان خود در ماریوپول ویران شده از جنگ شرح داد.

یولیا پایفسکا که در نهایت توسط سربازان روسی دستگیر شد، دوربین را روی پیشانی خود تعبیه کرد و روی تلاش‌ها برای نجات سربازان مجروح روسی و همچنین غیرنظامیان اوکراینی در بیمارستان نظامی در شهر محاصره شده متمرکز شد.

پایفسکا در اوکراین با نام تایرا شناخته می‌شود، جایی که به آموزش نیرو‌های داوطلب پزشکی این کشور کمک کرد. او در ۱۵ مارس موفق شد این فیلم را در اختیار خبرنگاران آسوشیتدپرس قرار دهد.

یک روز بعد، پزشک ۵۳ ساله و راننده اش توسط نیرو‌های روسی دستگیر شدند.

روسیه معتقد است که پایفسکا با گردان ملی گرای آزوف، یک شبه نظامی داوطلب که در سال ۲۰۱۴ تشکیل شد و درگیر جنگ با نیرو‌های روسی در منطقه دونباس است، همسو است. پایفسکا اکنون در میان صد‌ها مقام محلی، روزنامه نگار و دیگر اوکراینی‌هایی است که توسط نیرو‌های روسی ربوده یا اسیر شده اند.

وضعیت اسفبار این پزشک در حالی با جهان در میان گذاشته می‌شود که ماریوپول در حال سقوط به دست ارتش روسیه است. ارتش روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۷۳۰ سرباز اوکراینی از روز دوشنبه در کارخانه فولاد بمباران شده شهر بندری تسلیم شده‌اند.

طبق گفته مقامات اوکراینی این پزشک زن جان بیش از ۵۰۰ پرسنل نظامی اوکراین را از آغاز تهاجم روسیه در سال ۲۰۱۴ نجات داده است. اکنون این زندگی خود اوست که باید نجات یابد.




www.youtube.com/watch?v=yD1nyRHxnBA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام May 21, 2022 05:09 PM

پشتک و وارو زدن بازجو خبرنگاران صدا و سیمای خامنه ای برای اربابش پوتین در این روزها به مقدار قابل توجه ایی بالا رفته و صدا و سیمای خامنه ای چنان پیروزی روسیه در شهر ماریوپل اوکراین را با آب و تاب و خوش رقصی برای ارباب گزارش میدهد که انگاری اسلام در جبهه حق علیه باطل پیروز شده یا یکی از جنگهای صدر اسلام بوده
احتمالا وقتی بزودی همین ماریوپل از دست روسها خارج شده و دوباره به دست مالکان اصلی آن یعنی اوکراینی ها بیافتد صدا سیما خبر از دست رفتن این شهر را مانند عزاداری برای امامان شعیه یا خبر مرگ حاج قاسم اعلام میکند و با سرود فرمانده شخص علی خامنه ای از دهه 90 های بسیجی میخواهد که به اوکراین بروند و برای او جهاد کنند که البته امیدوارم شیر خشک و پوشک فراموش نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: