آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 خرداد ماه 1401 = 22-05 2022

چرا "اپل" به دنبال افزایش تولید در خارج از چین است؟

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد شرکت اپل به برخی از سازندگان تولیدات خود که با آنها قراردادهای حرفه ای دارد، اعلام کرده می خواهد تولید خود را در خارج از چین افزایش دهد.

به گزارش رویترز، در این گزارش چنین آمده که هند و ویتنام که در حال حاضر برخی مجموعه های تولید اپل در آنها قرار دارد، از جمله کشورهایی هستند که توسط این شرکت به عنوان جایگزین انتخاب شده اند.

اپل ماه گذشته از مشکلات تازه و اساسی برای عرضه تولیدات خود خبر داد، زیرا قرنطینه‌های چند هفته اخیر در چین برای مقابله با کرونا باعث کاهش تولید و تقاضا در این کشور شده است.

اگر چه اپل مدعی است به علت سیاست سختگیرانه چین برای مقابله با کووید قصد دارد خط تولید خود را در دیگر کشورهای آسیایی توسعه دهد، اما دلایل دیگری نیز برای این تصمیم وجود دارد که به طور صریح بیان نشده اند. به نظر می رسد افزایش رقابت ها و خصومت ها میان چین و آمریکا نیز در این تصمیم بی تاثیر نباشد.




Dariush May 22, 2022 12:08 PM

اجناس چینی تا حد زیادی توسط آمریکایی ها تحریم شده است و اخیرا شرکتهای چینی هم اجناس خود را به نام کشورهای دیگر مانند ویتنام، مالزی و پی آر سی که نام دیگر چین است می فروشند؛ چین دشمن مشترک همه کشورها است و این مار کوچولوی سال ۷۰ میلادی امروز به یک اژدهای خونخوار تبدیل شده است و همه این ها را مدیون احمق های بی عرضه مانند کلاس شواب، بیل گیتس و سوروس هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: