آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 خرداد ماه 1401 = 23-05 2022

فیلم؛ لحظه فروریختن برج تجاری در آبادان: چندین کشته

دست کم ۸۰ نفر زیر آوار گرفتار هستند

مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان می‌گوید طبق ارزیابی تیم‌های هلال‌احمر و گزارش شاهدان دست کم "۸۰ نفر زیر آوار گرفتار هستند."

به گزارش ایلنا این مقام هلال احمر گفت با توجه به اینکه ساختمان مجاور هم به دلیل شرایط ناپایدار احتمال ریزش دارد، عملیات امدادرسانی به سختی در حال انجام است.

بیمارستان‌های شهر اهواز برای رسیدگی به مصدومان حادثه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

ظهر روز دوشنبه، دوم خرداد، بخش‌هایی از یک ساختمان در حال احداث بزرگ به‌نام «متروپل» در آبادان به‌طور ناگهانی فرو ریخت (فیلم زیر) که تا لحظه تنظیم این خبر تلفات آن دست‌کم چهار کشته و ۲۱ مجروح گزارش شده است.

منابع خبری از مسدود شدن خیابان اصلی امیری آبادان خبر داده و برخی شاهدان و اهالی محل گفته‌اند شدت این حادثه به‌گونه‌ای بود که ساختمان‌های اطراف این مجتمع تجاری نیز به‌شدت لرزید.

تا این لحظه هنوز دلیل فروریختن این ساختمان مشخص نشده و از تلفات انسانی نیز گزارش دقیق و کاملی در دست نیست، با این حال خبرگزاری ایلنا از کشته شدن دست‌کم چهار نفر تا کنون خبر داده است.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز با ابراز بی‌اطلاعی از آمار دقیق مصدومان اعلام کرده است که شماری از مردم از جمله کارگران این ساختمان هنوز زیر آوار هستند.

وی در عین حال در مورد احتمال ریزش مجدد ساختمان متروپل نیز هشدار داده است. رادیو فردا







www.youtube.com/watch?v=5VW2OlxzSAc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: