آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 خرداد ماه 1401 = 23-05 2022

ارتش آمریکا: برای چین برنامه‌های فوق سری داریم+فیلم

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که در صورت حمله چین به تایوان، ما مجموعه‌ای از برنامه‌های اضطراری خواهیم داشت که بسیار محرمانه هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به حمله احتمالی چین به تایوان گفت که در صورت تشدید تنش‌ها در تایوان، «ما برای کمک به تایوان برنامه‌ریزی می‌کنیم».

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد که «ما در صورت تشدید تنش‌ها در اوکراین، مجموعه برنامه‌های اضطراری بسیار محرمانه درباره تحرک نیروهایمان داریم».

این در حالیست که سخنگوی وزارت خارجه چین در یک کنفرانس مطبوعاتی که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اعلام کرد که پکن به هیچ کشوری در جهان اجازه دخالت در سیاست داخلی خود از جمله در موضوع تایوان را نخواهد داد.

این اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین در پی تهدیدات بایدن مبنی بر آمادگی ایالات متحده برای «مداخله نظامی در صورت حمله چین به تایوان» بیان شده است.

فیلم زیر: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که درحال حاضر در ژاپن به سر می‌برد گفت که آمریکا درصورت تهاجم نظامی چین به تایوان دخالت نظامی خواهد کرد.





www.youtube.com/watch?v=l5WKMU2Au4g

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: